pensa

Un relat de: Goossens
El teu passat es presenta per tal de fer-se amic , ara jo sóc tu i t'entenc , però encara em perdo.

((((Qui cony era jo.())))

Vesso sang i ja no et beso , m'inspiro però cada cop és més difícil voler seguir respirant. Mai has sigut la meva musa , sempre m'he considerat superior , però ara .., ARA!

(((Ara sembla que vull trobar-li sentit a les coses ,situacions , fets ,,,))))

No et somio tant. La meva llengua és plena de pols amb sabor dolç que es manifesta cada sis hores. Les músiques que m'empaitaven ara s'escapen ensenyant-me nous camins , conec noves portes que duen a espais obscurs.
Fa mal.

((((Un camí per a dos o tres que se'm fa gran.)))

Tot el que suposem és vàlid. Potser un dia vaig decidir entregar-me al pou d'aigües fredes , on res no és boig.

És simple fàstic el que sento per vos , però tampoc vull estar sol .

((( És realment fàstic?? )))


Vull ser cel dels teus dies grisos
per no perdre'm ni un segon.
Del teu fals amor
vull desaparèixer,
per tornar a conèixer
aquella joia ,
aquell esplendor
que en mi vas fer créixer
salvant-me del meu corb.

Comentaris

  • M'ha impressionat bastant.[Ofensiu]
    unicorn_gris | 05-05-2014 | Valoració: 9

    Bon dia, Goossens.

    El teu relat m'agrada. I em dóna bones idees.

    És bona, per exemple, la teva idea d'utilitzar rimes esporàdiques al final del relat i la idea de utilitzar múltiples parèntesis per a reflectir emocions.

    El relat, a més d'això, està bastant bé i fa pensar. Sí, una persona que és important per a una altra (o es creu important) i que es creu que és un ídol per a la altra persona, i la menysprea en certa manera, però la necessita una mica.

    Els ídols també necessiten als creients, com una galera necessita remadors encara que els maltracti. En certa manera, és així. (Jo no em crec ningun ídol d'aquesta manera per a ningú).

    Crec que t'hauria de llegir més sovint.

    Ens veurem per Relats!!

l´Autor

Foto de perfil de Goossens

Goossens

5 Relats

4 Comentaris

2251 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Últims relats de l'autor