Passió desfermada

Un relat de: Clara

relatsencatala.com adverteix que aquest relat contè llenguatge que pot ferir algunes sensibilitats. No recomanat per menors de 18 anys.

Una passió que he de contenir per no treure't la roba de cop, si no fer-ho poc a poc. Llisco la meva mà per sota la teva samarreta, i descobreixo que sota no hi ha res més... sols el teu cos ardent.
Amb una mà per sota la teva samarreta arribo fins al teu coll, que acaricio dolçament, fins arribar a la teva boca, i acarono els teus llavis, que em reben de forma càlida i humida.. mentre, l'altra mà es passeja pel teu cul i les teves cames, i al cap de res cerca amagar-se dins els teus pantalons i calcetes, buscant tocar la pell dolça i suau del teu darrere...
La primera mà baixa a poc a poc, i s'atura una estona resseguint el contorn rodó dels teus pits meravellosos, mentre s'entreté amb uns mugrons que cada cop són més enfora, fruit de l'exitació... L'altra mà ja passa al davant, i t'acaricia entre mig de les cames, fins que va pujant a l'entrecuix, on es troba un vellut excitant q l'entreté.. i s'humiteja a cada moment...
Mentre, els meus llavis van xuclant el teu coll que joiós se'm mostra afable...
Ja la roba és tota fora, i segueixo assaborint-te. Mons llavis humits ressegueixen el contorn de la teva cara, deixant-hi marques de desig i passió. les mans es passegen per tot arreu del teu cos, amb força per l'esquena, amb passió per entre les cames, amb desig pels teus pits i mugrons, amb tendresa i escalfor pel teu entrecuix...
Mons llavis comencen a baixar... Primer assboreixo els teus pits ardents, i els mugrons durs i juganers q saluden la meva llengua... i et xuclo amb tendresa, sens fer-te mal, ans al contrari, dant-te passió... Segueixo llepant tot el teu cos, amb desgi, amb anhel per dar-te plaer, panxa avall, pels costats... Mentre mes mans acaricien cada part del teu cos, ja sigui llavis o orelles, ja siguin braços o cames... I a les cames hi arribo amb ma llengu i llavis ben humits... Primer llepo les cames per dins, mentre les acaricio tendrament amb les mans... Fins q ma llengu es dirigeix a l'entrecuix, més humit q els meus llavis, i el començo a assaborir amb fruïció...
Llepo, amb passió, amnt i avall,... i xuclo... i sento com la teva passió és als meus llavis, sento la teva excitació... Que també és la meva... Gaudeixo assaboraint el teu deliciós sexe...
Al cap d'una estona, mons llavis ardents pugen pel teu melic, tornen a llepar els teus pits i mugrons, cercant uns llavis de passió... Ja mes mans no son qui et toquen, ja és el meu entrecuix, excitat, qui t'acaricia per baix, qui es refrega pel mig del teu, qui vol acariciar-te apassionadament...i amb un suau moviment, em sento dins teu... I comencem a ballar el foc de l'amor foll, el foc del desig i la passió...

Comentaris

  • t'he trobat per casualitat[Ofensiu]
    Farnés | 09-02-2006 | Valoració: 1

    i, francament, em fas pensar en una tal Pili Huguet. El relat m'ha semblat molt dolent i em sap dir-te-ho xicota: fes-t'ho mirar que així no iràs enlloc.

  • EricTiF | 01-03-2005 | Valoració: 7

    POca imaginació. Relat d'una relació sexual molt comuna.

  • Francament[Ofensiu]
    Mon Pons | 30-01-2005

    Opino com Tiamat i a més afegeixo: molt tòpic Un relat fet de frases fetes fins a la sacietat, de pel·lícula dolenta... Em sap greu, francament ordinari. L'erotisme, és una altra cosa. Salut!

  • PASSIÓ[Ofensiu]
    donablanca | 25-01-2005 | Valoració: 10

    si es veritat, però és la gracia de la ficció, tot es pot entendre

  • i una cosa que em deixava!![Ofensiu]
    Tiamat | 23-07-2004

    com s'ho fa per posar-li la mà per sota la samarreta, i pujar fins la boca i tot això, sense treure-la en cap moment de sota la samarreta? vull dir, es pot fer, clar, però no és una mica incòmode?
    (pregunta que deixo a l'aire, no cal ni respondre..)

  • Parlant amb sinceritat[Ofensiu]
    Tiamat | 23-07-2004

    Pel títol, m'esperava força més... tot passa molt ràpid i gairebé ni me n'he adonat, que el relat ja s'havia acabat, i jo continuava "freda" com si hagués llegit qualsevol altra cosa..
    em sembla molt bé que es faci un relat eròtic que la única intenció sigui l'erotisme (perquè no s'explica res en especial, només dues persones que s'acaricien), però llavors trobo imprescindible que (per dir-ho clar) el text et posi catxondo. I aquest (almenys el que he sentit jo!) no és el cas.
    (sento que el primer comentari que rebis sigui un que no et digui que ets fantàstica, però què cony, els comentaris són per opinar, no?)
    Ànims doncs, la pròxima vegada serà!

Valoració mitja: 6

l´Autor

Clara

1 Relats

6 Comentaris

1864 Lectures

Valoració de l'autor: 6.00

Últims relats de l'autor