PAISATGE QUIET

Un relat de: Ness

Corrien enjogassats, cada dia, vers el seu racó secret en aquell bosc de paisatge quiet. S’adoraven i enmig de passions entre la verdor del bosc tota la resta s’oblidava. Es retrobaven cada dia i vivien el seu idil•li que només podia interrompre el temps. Junts feien el camí que s’acabava al peu del llac i allí gaudien empaitant-se entre somriures amb el pessigolleig a l’estómac, com s’estimaven!

Però de sobte una negror ho enterbolia tot. Una ombra empaitava aquella felicitat restant reclosa, entre esbarzers, esperant el moment... I apareixia! D’una engaltada estabornia a en Pau que queia rodó i començava a empaitar a la Neus que fugia esglaiada. Acte acabat! Continuarà... Es tancava el teló i tothom aplaudia!

La Neus, en Pau i l’ombra eren penjats curosament als penjadors, procurant que no s’enredessin els fils per moure’s de nou l'endemà... Acabada la jornada en Martí penjava el cartell a la portalada del Casal: TANCAT. Taller de marionetes. Apta per tots els públics.

Comentaris

  • Putxinel·lis [Ofensiu]

    Mai hagués pensat que els personatges eren uns putxinel·lis!, Tanta passió cessada, amb una acció que s'encomana....que fa d'aquest relat un "Divertimento" del qual n'he gaudit molt...

  • Agraïments [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 15-04-2022

    Gràcies, Ness, per la teua visita i la teua opinió sobre els meus relats: "Jovençà" i "La jugada d'escacs".
    M'alegre que t'hagen agradat.
    Que passes un cap de setmana.
    Cordialment.

  • Comentari del comentari[Ofensiu]
    Prou bé | 15-04-2022

    Gràcies pel teu comentari. El relat vaig penjar-lo a un repte del Kefas. El repte era "Estat Sicalíptic" i vaig haver de buscar què volia dir...
    Amb total cordialitat

  • Viure l'idil.li: [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 09-04-2022 | Valoració: 10

    Un relat molt complet, on els protagonistes tenen un idil·li. Un bon teatre entre els dos, com si foren marionetes. Com si fora de veritat tot el teatre, en un paisatge quiet.
    Jo també tinc el relat de l'Imprescindible, ja fa un temps. Quan pugues i tingues temps. Ja em diràs alguna cosa al respecte. Moltes gràcies per ser una bona amiga virtual.
    Gràcies per compartir aquest relat, que és una bona prosa poètica, que m'ha agradat molt.
    Cordialment.

  • Com si fos...[Ofensiu]
    Prou bé | 09-04-2022

    ...real i viscut per persones de la vida real! Original i creatiu amb sorpresa final!
    Sort
    Amb total cordialitat

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament, entra a concurs.
    Gràcies per participar.

    Comissió XII Concurs ARC de microrelats

l´Autor

Foto de perfil de Ness

Ness

80 Relats

397 Comentaris

35595 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
... Despullo l'ànima escrivint versos
des que tinc ús de raó.
I és que els versos estimen les paraules
però els poemes les fan grans!
...................................
ness3cat@gmail.com