On ets?

Un relat de: Lengar

On ets quan els somnis s'esvaeixen,
quan m'és gran el llit
i s'omple de buidor la tímida nit,
quan m'estic quiet i la por em colpeja
suant maliciosa se'm clava a l'espinada.

On ets quan les llàgrimes s'assequen
i els nervis travessen el cor anònimament
i la roba es mulla, ploranera, de sofriment
per desaparició eterna d'una vida estimada.

On ets quan la pluja rellisca per sabates rodades
i la ciutat se'm tira a sobre
quan camino solitari, per finita foscor a palpentes.

On et s quan se'm gelen els dits
i els núvols criden enrabiats
quan udolen els llops ferits
de sa reina mancats.

On ets quan les melodies s'esfumen
i torno amb cap i baix mans buides,
quan el camí se'm fa llarg
sense ningú al costat.
¿On ets?

Comentaris

  • Que sincer![Ofensiu]
    Trena | 28-11-2004 | Valoració: 10

    Hola Lengar,
    No havia llegit res teu abans, però ho faré sovint després d'haver llegit aquests sentiments que directament m'han recordat els meus. Precisament, casualitats de la vida, avui he llegit uns relats que fa temps vaig escriure a una amiga, i he plorat mentre llegia el que vaig escriure. en aquells moments. On ets? On ets? On ets?
    Quantes vegades m'ho he preguntat!!! i llegir aquesta preciosa poesia ha estat com un regal. Gràcies! Per mi, escriure també és com una manera de fer lloc a uns sentiments que a dins meu ja no hi troben més espai.
    A part de la riquesa de sentiments que escrius, és molt molt maca.
    Bé, seguiré llegint-te!
    -Trena-

l´Autor

Lengar

64 Relats

98 Comentaris

78476 Lectures

Valoració de l'autor: 9.29

Biografia:
Vaig nèixer a barcelona al 85, porto escrivint des de fa uns 3 amys, va ser una época difícil de la meva vida, i la poesia va ser una bona sortida per als meus sentiments.
Actualment continuo escrivint per a fugir dels problemes, i ho recomano a tothom.
La meva poesia es lliure, potser no està massa ben estructurada, però està carregada de sentiments i espero que us pugui arribar allò que he intentat plasmar paraula rera paraula.

Agraeixo a tots els que m'escriviu comentaris, m'encanta saber que penseu del que escric, les vostres paraules són com regals de nadal per a l'infant poeta que porto dins, realment, gràcies a tots.

Lengar