Olor de terra cremada

Un relat de: estel_fugas_antifa

Què són uns llavis? Somnis, records, passió...
Què són els teus llavis? Olor de terra cremada.

Uns ulls fixos en el no-res. Uns pensaments enmig de la boira. Un neguit que et surt de dins, com la primera llàgrima.

LLuita el cap, venç el cor, voler volar per sota el mar.
Una mà que t'ajuda a ser fort, un gust dolç que et fa reviure, imatges borroses, recors infinits, uns llavis suaus...

...somnis, records, olor de terra cremada.

Comentaris

  • un petó...[Ofensiu]
    Capdelin | 24-10-2005 | Valoració: 10

    és volar per sota el mar, captant l'humitat del desig, és com l'olor de terra cremada d'un bosc d'eucaliptus...
    espero que t'animis a seguir escrivint i poder enriquir-nos amb la teva creació, doncs cada escriptor és comun raig de llum, una nova cara de la poesia.
    Una abraçada!

  • Bones!![Ofensiu]
    queta | 23-10-2005

    Olor de terra cremada...
    No acabo d'entendre gaire be de què va aquest petit poema... però a vegades no cal entendre, simplement amb captar els sentiments, les imatges, el color, ja n'hi ha prou per a que un escrit t'agradi. I a mi és el que m'ha passat, que sense acabar-ho de veure clar, m'ha trasmès un no se què que m'ha fet venir ganes de "volar per sota el mar".

    Un bon principi!

    Espero que publiquis moltes més coses i que a alguna d'elles li pugui fer un comentari amb cara i ulls... no com aquest! hem sap greu... al pròxim ho faré millor!!

    Au salut i força!
    Queta

l´Autor

estel_fugas_antifa

2 Relats

4 Comentaris

2284 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Un dia cualsevol, d'un més cualsevol, vaig neixer jo, un noi cualsevol. Tinc 16 anys i simplement em defineixu per escriure sense pensar, quan el meu cor vol expresar, no em cal la intelectualitat. Espero que us agradi el que pugui escriure. ;) Salut Camarades!