Pensaments i/o somnis d'en Josep d'un dia del 2008

Un relat de: jrrof

Pensaments d'en Josep d'un dia del 2008
- La nit és fosca, el dia clar però en el meu tot, sempre està ennuvolat??
- Sempre a casa reclòs, però quan surto m'espanten els aires i les contrades??
- A casa els dies passant que volen, tot i no estar de vacances??
- A la llunyania avui el cel deixa sentir els trons, barràvam barrabúmmm, com el meu cap??
- Aquesta nit quina disbauxa?? Aquesta nit i moltes nits?? Quin barreig de somnis??
S'hi barregen fets del passat i fets d'ara?? En el vell mig sempre hi han mancances??
Igual no puc: "Aixecar-me", "Ni Córrer", o simplement és "Una gota d'aigua que vol anar pel camí equivocat", "Em Costa Respirar", "Arrossego un cos nafrat i molt cansattttt??"
En Josep al llarg del dia s'adona què:
-Les mancances somniades són: "Una pura i dura realitat??"

-Mesura-
Si tot es mesura des d'aquests moment?? Per tant: "Desem doncs les disfresses i acceptem-nos tal com som, dotant-nos d'una vida reconstruïda per ser més feliços".

10 de maig 2008 set anys d'elàtic (esclerosis lateral amiotròfica)

Comentaris

  • gràcies[Ofensiu]
    jrrof | 06-07-2008

    benvolgut Joan simplement gràcies per el teu encertat comentari

  • una realitat[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 06-07-2008 | Valoració: 10

    El teu relat escampa de tot i per tothom i per mi mateix. I sento que abraces una realitat, a vegades punyent i a vegades realitat. Visca !!!

  • simplement gràcies[Ofensiu]
    jrrof | 06-07-2008

    hola bocidecel si ho has brodat els ?? són una negació, un refús a la malaltia?? amb el teu permís em passejaré per la teva poesia, a simple vista crec que és molt fresca, planera i dona em que pensar... coratge i endavant!

  • Un gran lema[Ofensiu]
    bocidecel | 05-07-2008

    Tot i que em desconcerten els interrogants, intueixo por, lluita i acceptació, i una gran valentia.
    M'agrada molt l'últim paràgraf, és més, me'l apunto per a poder-lo recordar, tot un lema, una cant a la vida que ens queda, malgrat la que hem perdut.
    "desem doncs les difresses i acceptem-nos tal com som, dotant-nos d'una vida reconstruïda per a ser més feliços".

    Seguiré passejant pel teu espai. Una abraçada

l´Autor

Foto de perfil de jrrof

jrrof

18 Relats

10 Comentaris

12798 Lectures

Valoració de l'autor: 9.50

Biografia:
després d'una vida de treball...ara des de l'estudi actiu "on veig passar el temps"

m'agrada la FOTOGRAFIA de pedres, coses insòlites, flors i tot lo que trobo per el camí que m'entra per l'ull de la càmera...

des d'aquí us convido a visitar-me, gràcies...

http://www.facebook.com/jrrof //
http://blogs.avui.cat/jrofrof/ //
http://jrrofi8mes.blogspot.com/ //

http://enfoques6ela.blogspot.com/ //

http://opinemlagarriga.blogspot.com/