Notes sobre la INTUÏCIÓ

Un relat de: Joan G. Pons
En la nostre xarxa de comunicacions i relacions humanes, la Intuïció facilita una bona entesa.
Qué es la Intuïció?
Accés a certa informació que la descobreixes. sense intervenció de la ment.
Gràcies a la Intuïció, captem fàcilment estats anímics d'una persona, que ajuda a una millor comprensió en les relacions humanes..
Cal desenvolupar la Intuïció com element de suport en les relacions.
Per exemple, els elements positius de l'anomenada "intuïció femenina".
Pot semblar la Intuïció un exercici d'endevinar. Opino que es quelcom mes profund, conseqüència d'una connexió personal, sensible i natural.
Certes situacions animiques es detecten pel cami de la Intuïció.
A potenciar la Intuïció, visió directa de l'interior personal.

Comentaris

  • Intuïció...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 18-04-2024

    sisè sentit, sensibilitat... realment no sabria com definir-ho, ara bé, sí que ho he comprovat moltes vegades en mi mateixa, i francament pot ser de molta utilitat. Encara sort que et tenim a tu per explicar-ho d'una manera entenedora i coherent.

    Gràcies Joan.

    Rosa.

  • Comentari[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 25-05-2021

    Gràcies PERLA DE VELLUT, pel teu comentari.
    Salutacions, Joan

  • Naturalment [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 24-05-2021 | Valoració: 10

    El pensament en el ésser humà, ha de ser sincer, natural, doncs s'ha de reflexionar cada acció en la vida.
    Molt bona nota, sobre la intuïció.
    Salutacions.

  • Comentari[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 23-05-2021

    Gràcies Soleilsi. Comparteixo el teu comentari.
    Salutacions, Joan

  • Espontània[Ofensiu]
    Soleilsi | 23-05-2021 | Valoració: 10

    Tens raó, Joan!
    La intuïció no obeeix a explicacions ni raons... és espontània!
    Més intuïció i menys deduccions!
    Fins el proper relat!

  • Comentari [Ofensiu]
    Joan G. Pons | 23-05-2021

    Gràcies Atlantis, comparteixo el teu comentari.
    Salutacions, Joan

  • sisè sentit ?[Ofensiu]
    Atlantis | 23-05-2021

    És allò que en diem sisè sentit?

    Quan haig de prendre una decisió, a més a més de fer servir la raó, decideixo `per la intuïció.

    una abraçada

  • Comentari[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 23-05-2021

    Gràcies Prou bé i Lluís pels vostres comentaris.
    Salutacions, Joan

  • Intuïció[Ofensiu]
    Prou bé | 23-05-2021 | Valoració: 9

    Unes notes, gens intuïtives, resultat d'una bona reflexió

  • Si, cal exercitar l'intuïció[Ofensiu]
    Lluís Berenguer | 23-05-2021

    Intuïció per mi és una revelació del nostre esperit, un fet o realitat invisible per nosaltres però real per l,esperit perquè aquest arriba a veure. Es manifesta en nosaltres com un efluvi que sols capta qui és sensible i té amor per la vida, per tant, té desenvolupat l'ull de l'esperit. Si ens deixarem anar per les nostres intuïcions tindríem millor vida. És una opinió subjectiva, per suposat. Pense com tu, Joan, cal potenciar la intuïció.

Valoració mitja: 9.67