Notes sense gaire sentit

Un relat de: Sylvia Pires Nuevo

Notes sense gaire sentit...que ballen dins el meu ventre, silèncis sobrevolant rajos de sol,sobrevolant els meu pensaments, pentagrames fets amb pols dels estels que néixen cada cop que em parles,cada cop que em somrius. Estels que brillen amb el seu color dins la fosca nit sense entendre perquè el sol els guanya cada matí..si ells son centenars,i el sol és només un...

Arribarà el dia en que la meva música acariciarà les estrelles per fer-les presoneres dels meus somnis... fins que trobi el princep blau que m'ajudi a trobar la clau de sol amagada entre els meus dies...i eclipsem el sol...jugant a encalçar la lluna.


Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Sylvia Pires Nuevo

Sylvia Pires Nuevo

3 Relats

3 Comentaris

1877 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Vaig néixer un fred 19 de Novembre de 1989 a Maó, i amb poquets anys de vida vaig anar a viure a Lleida...Anyorava tenir la mar a prop i la força del vent de la meva illa, així que em van haver de tornar! De ben petita m'encanta escriure, mo mare encara guarda "contes" que "escrivia" de petiteta, i amb el pas del temps s'ha convertit amb un mètode per a relaxar-me i per a expressar els meus sentiments. He guanyat dos premis de narració curta, i tinc una novel.la començada farà 3 anys com a mínim....

Actualment treballo d'agent d'assegurançes i dedico el meu temps lliure als amics i a l'esplai en que soc monitora de Llobatons i daines.

El meu somni és dedicar-me professionalment a la docència o a l'escriptura.