EStimada innocència

Un relat de: Sylvia Pires Nuevo

Cada mirada còmpliçe,cada secret a cau d'orella,cada cop que feia volar la meva imaginació....t'allunyava més de mi... Cada caricia, cada besada t'anava enverinant...
Verí embrutant els teus preciats petals,convertia el teu color rosat amb un vermell lluminós,especial al llarg del temps, mentre moria una part de mi...
Univers de sensacións,passió sense limits,l'inmensitat d'un nou firmament,papallones besant el meu interior cada cop que em roçaves....cada estrella plorava la teva pèrdua....mentre el foc anava cremant els nostros cossos amb la foscor d'un vespre d'hivern...
Però vaig aprendre que existeixen noves emocións, vaig aprendre a descobrir que existeix un món de llàgrimes,vaig aprendre a veure l'altre cara de la lluna, i que la teva presència no es pot remplaçar per cap altre.

Quan t'envas,perdem el control...estimada innocència.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Sylvia Pires Nuevo

Sylvia Pires Nuevo

3 Relats

3 Comentaris

1880 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Vaig néixer un fred 19 de Novembre de 1989 a Maó, i amb poquets anys de vida vaig anar a viure a Lleida...Anyorava tenir la mar a prop i la força del vent de la meva illa, així que em van haver de tornar! De ben petita m'encanta escriure, mo mare encara guarda "contes" que "escrivia" de petiteta, i amb el pas del temps s'ha convertit amb un mètode per a relaxar-me i per a expressar els meus sentiments. He guanyat dos premis de narració curta, i tinc una novel.la començada farà 3 anys com a mínim....

Actualment treballo d'agent d'assegurançes i dedico el meu temps lliure als amics i a l'esplai en que soc monitora de Llobatons i daines.

El meu somni és dedicar-me professionalment a la docència o a l'escriptura.