Només un altre aniversari... però costa tant...

Un relat de: Pepet

S'acosta el meu aniversari i no em faràs arribar cap felicitació.
Però si, tranquil, ja sé que estaràs pensant tot el dia en mi. Tu saps que ho sé i jo sé que saps que ho sé. Sé que m'estimes amb tot el teu Tu, amb tota la teva essència. I sé que això és així des d'aquell dia en que em vaig equivocar a l'enviar el mail i que miraculosament et va anar a parar a Tu.
No em puc treure del cap el que hem viscut. I tampoc no em puc treure del cap el mal que això ens ha fet.
No contava pas poder-me enamorar de Tu ni de ningú, després de la desagradable i llarga experiència que havia tingut.
No contava pas poder-me enamorar de Tu ni de ningú, convençuda com estava de que ell era el noi amb qui havia d'estar.
Fa temps que veig que em vaig equivocar, però va ser l'elecció que vaig fer. I Tu ho vas pagar. I Tu ho pagues. I... jo ho pago.
Vaig voler renunciar al que sentia, i fer que Tu també hi renunciéssis. Em vaig refugiar en la seguretat, en l'oasi que jo m'havia muntat al voltant del meu nòvio.
No vaig atrevir-me a donar el salt i a quedar-me amb Tu. Ho sento.
T'enyoro.
I sento com m'enyores i et deleixes per parlar-me, per
veure el meu somriure de nou, per compartir de nou la vida... I jo... em deleixo de fondre'm de nou a la teva falda, de que m'abraçis d'aquella manera, de que em facis riure com si fós boja...
Però ho tinc clar. Sé que perquè estàs enamorat de mi, perquè m'estimes més del que és prudent, seguiràs
fent el que fas: no dir-me res, no buscar-me, no trobar-me... i deixar que visqui la vida que em correspon, encara que no sigui la que hauria d'estar visquent.
És cert: és molt trist. Tots dos ho sabem. De fet, només ho sabem nosaltres... només sabem nosaltres que, per temps que passi, per anys que seguim sense felicitar-nos ni enviar-nos cap ;) ...estem connectats; ens notem; ens estimem.
Ara he de parar d'escriure. Arriba ell i no vull que em trobi amb les llàgrimes als ulls.
T'estimo. No ets cap record del passat: t'estimo.

Comentaris

  • Si et fa falta xiula [Ofensiu]
    jmgg | 31-10-2005

    Hola pepet, t'he llegit de casualitat, i m'he quedat fos
    Jo no se si la teu relat es veritat o no, però si que se que jo l'he viscut, millor dit ho visc de veritat, jo soc en el teu relat la persona estimada, no el novi formal, jo soc el políticament incorrecte, el dimoni, allò que tothom espera que no faigis. Creu-me es molt dur deixar, no deixar no, que marxi la persona que estimes perquè no pot ser, i saber que t'estima amb bogeria, i que tu l'estimes amb bogeria, però i es ell el novi el politicament correcte, es tan maco, però tu no te'l estimes.Creu-me si que potser no soc la persona adient, però deixa al novi no l'enganyis mes digues la veritat sempre i no faigis una jugada tant forta amb la teva vida, no tinguis por i tira endavant amb el que vols fer sense recances i tot es solventarà.
    La frase : I Tu ho vas pagar. I Tu ho pagues. I... jo ho pago, es per sempre eh
    I això ho he viscut tantes vegades:
    Ara he de parar d'escriure. Arriba ell i no vull que em trobi amb les llàgrimes als ulls.
    T'estimo. No ets cap record del passat: t'estimo.

    Endavant i força
    PD. Si un dia necessites algú que t'empenyi, busquem i possiblement estaré al teu costa

    Josep Mª

  • Molt bé, pepet![Ofensiu]
    Magdeta | 04-04-2005

    M'agrada, és un bon relat...
    I aquest Tu en majúscules li dóna un toc brillant i magistral...
    De ben segur que estimes l'altra persona... es nota en la manera de parlar...
    Benvingut a RC, espero llegir un altre relat teu ben aviat...
    Petons...

  • Molt bé, pepet![Ofensiu]
    Magdeta | 04-04-2005

    M'agrada, és un bon relat...
    I aquest Tu en majúscules li dóna un toc brillant i magistral...
    De ben segur que estimes l'altra persona... es nota en la manera de parlar...
    Benvingut a RC, espero llegir un altre relat teu ben aviat...
    Petons...

  • Molt bé, pepet![Ofensiu]
    Magdeta | 04-04-2005

    M'agrada, és un bon relat...
    I aquest Tu en majúscules li dóna un toc brillant i magistral...
    De ben segur que estimes l'altra persona... es nota en la manera de parlar...
    Benvingut a RC, espero llegir un altre relat teu ben aviat...
    Petons...

  • sense paraules[Ofensiu]
    KiRoNa_ | 04-04-2005 | Valoració: 9

    a mi també em va passar, no ben be aixi pero vax deixar escapar el noi q havia estimat fins aquell moment, encara l'estimo pero ara de manera diferent, som amics, o aixo m'agrada creure.

    llegir aquest relat m'ha portat a records mig oblidats, es dur prendre una desicio i mes dur es encara saber que et vas equivocar, pero la vida segueix, no pots fer-hi mes. prens unes decisions i has de saber viure amb elles.

    et felicito m'ha agradat molt, deixa traspuar molt de sentiment, i sempre es macu percebre-ho quan llegeixes un relat

l´Autor

Pepet

1 Relats

7 Comentaris

1465 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00