Només llevar-te

Un relat de: flight815

Pensar en ell només llevar-te.
No poder evitar buscar el seu rostre entre la multitud que entra a l'institut.
Desil·lusionar-te quan saps que avui no hi és.
Esperar que arribi a la següent hora, amb alguna excusa.
Il·lusionar-te quan avui el veus.
Sentir que el món ha deixat de girar quan el tens a prop.
Deprimir-te al final del dia, quan saps que ja no el veuràs fins l'endemà, amb una mica de sort.
Sentir aquella cançó que sense cap sentit, et recorda sens dubte a ell.
Somiar desperta en aquell món on ell, i només ell, n'és el protagonista.
Pensar-hi quan les llums del carrer comencen a cremar, i saber que queden menys hores per tornar a veure els seus llavis, sempre seriosos.
Tancar els ulls, per intentar dormir, i veure sempre la seva imatge.
Pensar en ell només llevar-te.

Comentaris

  • massa somnis[Ofensiu]
    ixnuir | 03-11-2007

    sé el que és, ja he passat per aquesta situació i per això et recomano ser realista i intenta controlar l'amor per bé que mai ho aconsegueixis del tot

    ixnuir

  • Ben descrit![Ofensiu]
    Libertas | 02-11-2007 | Valoració: 8

    Típic amor, o caprici estudiantil.
    Bé, típic tampoc és el mot. Tots els tipus d'amor són diferents.

    Qui no hi ha passat per aquí?
    Ja sigui a l'institut, a la universitat, al treball o a la llar d'avis.

    Respecte el comentari anterior...l'amor és un sentiment incontrolable.


    libertas

  • Pensa.[Ofensiu]
    Bonhomia | 02-11-2007 | Valoració: 10

    Pensa i sigues realista, l'amor pot fer mal. Se't pot escapar la riquesa de la vida que portes a les mans. L'amor, domina'l tu.

l´Autor

Foto de perfil de flight815

flight815

6 Relats

9 Comentaris

5753 Lectures

Valoració de l'autor: 9.14