No vols o no pots?

Un relat de: NeSkA

Que és el que sento!..... no puc sentir res per tu....però perquè m'ho fas?....perquè em dius que m'estimes si no és veritat....perquè ets tant galant....que no ho veus que tu i jo mai podrem estar junts?.....jo t'estimo....però no et puc estimar....tu dius que m'estimes...però no em vols estimar!......que vols?.....somïo amb tu.....i vull estar amb tu....però no puc perquè tu no vols.......llavors que és el que vols?......sóc feliç......però no sempre et puc tenir al costat.......sóc infeliç ....com més allunyada estic de tu......que intentes fer-me més mal..... tu no te'n adones però cada cop que em dius una tendresa em fa mal.... perquè penso que només ho dius per fer-me feliç..... però jo vull que ho sentis de dints..... vull sentir com em dius que m'estimes...... ho vull sentir.... sé que per tu no significa res aquesta paraula......... però perquè ho negues? .....perquè em repeteixes que m'estimes .......... i quan em tens.... no em vols?........ somiaré el dia que et tingui al meu costat abraçant-me i diguent-me la paraula màgica.... ....T'estimo.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de NeSkA

NeSkA

8 Relats

10 Comentaris

7946 Lectures

Valoració de l'autor: 9.00