No veus el desig del meus ulls humits

Un relat de: Llibre

No veus el desig dels meus ulls humits
ni l'anhel del llavis per besar-te.
No veus el foc que crema el silenci...
Tant se val! No deixo d'esperar-te.

Ofereix-me sempre el teu somriure,
acarona'm sempre amb el teu encís,
abraça'm sols amb la presència:
somnio que visc en un paradís.

Jo seré com l'aire que t'envolta,
al teu costat bufaré com el vent
mentre tu caminis d'esma i cec.

Al cel enlairo aquest únic prec:
que tot guanyant per fi la revolta
la vida s'ompli d'amor permanent.

(1992)

Comentaris

  • Quina troballa![Ofensiu]
    brideshead | 28-10-2005

    Llibre, he estat passejant de nou pels teus poemes i he fet aquesta descoberta. Vaja quin poema d'amor... des del desamor! Un missatge tan clar i precís com dir-li a algú que l'estimes i que ell no se n'està adonant. Que ell ho és tot per a tu i no se n'està adonant. Però "Tant se val! No deixo d'esperar-te". I llavors, comença la meravella poètica de les teves paraules.... només demanes que no et deixi mai de somriure, d'encisar-te, d'abraçarte... només que sigui amb la seva presència.

    ...
    "Jo seré com l'aire que t'envolta,
    al teu costat bufaré com el vent
    mentre tu caminis d'esma i cec"
    ...

    Uns versos fascinadors per a dir que tu seràs sempre al seu costat, invisible, amatent, respirant la seva vida i el seu amor, aquest que ell no se n'adona que li estàs implorant.

    I al final.... l'esperança d'aconseguir-ho...

    El teu poema té força temps... ha plogut molt des de llavors. Si és autobiogràfic (el fet de datar-lo m'ho fa pensar), espero que aquest prec que vas enlairar al cel un dia, s'hagi fet realitat i que ja no hagis de ser invisible... que estiguis caminant amb ell, al seu costat.

    Una abraçada!

  • Dolç[Ofensiu]
    pieni kuu (aida) | 30-03-2005 | Valoració: 10

    acceptació dolça de la conformitat amb la presència. :) 1 abraçada!

  • No puc deixar[Ofensiu]
    Lavínia | 21-02-2005

    de comentar la teva poesia, Llibre, perquè la trobo bona de debò.
    Aquest sonet de fa temps té tot el desig d'un amor que es conforma amb la mirada, amb la presència i amb això el JO poètic diu "que viu en un paradís" i que serà "l'aire que l'envolta" mentre ell camini "d'esma i cec".
    Quina sensació de protecció repira tota la composició, Llibre de debò. Per acabar l'últim tercet conclou amb l'esperança que ell estimi el Jo poètic amb "tot guanyant per fi la revolta/ que l'amor sigui permanent".
    Espera guanyar aquesta correpondència. És de tot esperançador perquè un/a sempre espera que el corresponguin i que tot duri. el que passi després ja no compta, però. No és el cas del tema del poema.

    Molt elaborat i a més el tema és gradual, primer parla de l'amor que sent i després que espera que sigui mutu. No és l'eterna espera.

    És estrany que no l'hagués llegit, aquest.

    Molts petons, noia.


    (espero, Llibre que algun dimecres pugui venir a les trobades de l'Ateneu)

  • Encisador[Ofensiu]
    Ilargi betea | 21-02-2005 | Valoració: 10

    Un poema meravellós, t'ho dic de tot cor. No l'havia llegit fins ara que l'he vist als últims comentats, i la veritat és que me n'alegro d'haver-lo trobat. Una descripció molt bonica d'una sensació que ens arriba a ofegar... felicitats!

    Moltes gràcies per la poesia que ens regales!

    Una abraçada i molta màgia!

  • Gràcies...[Ofensiu]
    Llibre | 07-12-2004

    pel comentari.

    LLIBRE

  • Valora't com cal[Ofensiu]
    OhCapità | 07-12-2004 | Valoració: 8

    Estic realment sorprés. M'ha encantat. Realment fas poesia fina, amb caràcter i amb sentiment. Quants voldriem arribar al teu nivell!!
    No deixis d'escriure poemes i publicar-los.

Valoració mitja: 9.5

l´Autor

Llibre

160 Relats

1347 Comentaris

288852 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:
Hola a tothom!

Què faig? M'enrotllo i us explico coses o ho deixo córrer?

Millor ho deixo estar i us indico l'enllaç cap a la meva web, on també trobareu la meva adreça de correu electrònic: Sílvia Romero i Olea


Sílvia Romero