NO SE QUÉ EM MOU A SENTIR EL QUE SENTO

Un relat de: JOSEFINA

No se qué em mou a sentir el que sento, no ho se i per molt que ho penso i ho repenso no hi trobo cap explicació.
És curiós, però els sentiments gairebé mai tenen una explicació clara. De cop, apareixen, són allà, dins teu, i es revolten i de vegades et fan feliç i d'altres no. No saps com han pogut arrivar tan dins teu, però tampoc saps com fer-los sortir. S'hi han instal.lat. Han pres posesió de tú mateixa i res podrà fer-los sortir d'on són. Et poden consumir per dins, com si es tractés d'un virus i malgrat tot encara estàs contenta. Quina sensació més estranya sentir de cop i volta com quelcom que no te nom t'empeny a viure d'una determinada manera. Viure al.lelat vers algú que tot i éssent com milers d'altres, sembla únic. Aquesta sensació pot desfigurar la realitat, de fet ho fa, gairebé sempre. Però som com som i no poden canviar-ho. Per tant, gaudim fins a on poguem de la part positiva d'aquests sentiments, deixem que visquin mentre sigui possible. Jo, ho intento .

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de JOSEFINA

JOSEFINA

149 Relats

230 Comentaris

125764 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Nascuda a Barcelona l'any 1953
Separada i mare de dos fills
Treballava com a coordinadora de projectes en una ONG.- jubilada actualment
Activista gracienca (m'agrada aquesta etiqueta).