No sé per on posar-m'hi

Un relat de: JOSEFINA

Nit de diumenge. Gairebé la matinada de dilluns.
Intento posar ordre i programar una mica la feina per la setmana que començarà demà.
No se per on posar-m'hi.
Si fos possible em prendria unes vacances i no per anar-me'n de viatge precisament. Ho faria per quedar-me a casa llevar-me tard, esmorzar sense còrrer i deixar-me caure al sofà de nou, sense fer res.
No et pots imaginar com m'agradaria fer-ho.
Estic cansada.
Quan miro l'agenda i veig que encara haig d'afegir més entrevistes i reunions a les ja programades... m'agafa de tot!!
Intento fer encaixar els horaris, deixar un espai per dinar, com a mínim, i no haver de treballar fins gaire tard. Veig que no puc evitar una reunió a darrera hora de la tarda i això vol dir que soparé tard.
Ho deixo estar, perque no te remei.
Em poso el pijama i marxo a dormir.
Demà serà una altra dia i potser ho vegi tot més clar, si he aconseguit descansar una mica.
Fineix el diumenge... comença el dilluns.

Comentaris

  • Cada dia es diferent, i un mon en si mateix[Ofensiu]
    Avet_blau | 19-03-2008 | Valoració: 10

    Jo no tinc el mateix problema,
    doncs em trastoquen els ritmes els horaris i guàrdies de cap de setmana.
    així doncs aquesta setmana començarà dimarts dons diumenge i dilluns s'han ajuntat.
    Cada dia es diferent, i un mon en si mateix,
    i a meva única obsessió es que tingui quelcom únic i especial que pugui recordar a la nit, en anar a dormir ( si em deixen).

    el pitjor que pot passar es que els dies
    s' assemblin que siguin calcats , rutinaris.

    Jo, ja vaig escriure un relat sobre la meva agenda actual , molt petitona i que dona menys temps per els demés i mes per a mi.

    Avet

l´Autor

Foto de perfil de JOSEFINA

JOSEFINA

149 Relats

230 Comentaris

125397 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Nascuda a Barcelona l'any 1953
Separada i mare de dos fills
Treballava com a coordinadora de projectes en una ONG.- jubilada actualment
Activista gracienca (m'agrada aquesta etiqueta).