Ni ANARQUISTES ni comunistes!..

Un relat de: Orgull_de_classe

Son el nostre futur.La nostra esperança. No els hem d'educar amb fi de convertir-los en zombis comunistes competidors, ni perque siguin bons catòlics ni com a petits anarquistes. ELS NENS I NENES HAN DE ESSER EL QUE SÓN! NENS I NENES. Han de jugar i aprendre per ells mateixos.aprendre a viure, a respectar, a donar , a riure, a plorar, a estimar, a creixer...
Ells ens poden salvar d'aquest caos, ens poden salvar de la sang i la miseria.
DEIXEU-LOS EN PAU!

----------------------------------------------------------

[[..D'una pallassa per a una actriu...De núria a núria..]]^^

Comentaris

  • instants | 03-10-2005

    Crec en la inocència dels infants...com vos.

  • necessito una mica de bourbon[Ofensiu]
    Quitus | 03-10-2005 | Valoració: 3

    estimat amic, ho que més m'ha impressionat del teu relat (més enllà del fet que escriguis anarquistes i comunistes en majuscules; o que encara creguis que la lluita de classes exiteix); doncs com deia, o que més m'ha impressionat és que donguis per fet que els infants són bons. Et podria donar exemples litararis en contra d'aquesta creença (per començar, potser hauries de revisar "El señor de les mosques"); tanmateix et recomano que et passis per un "chiquipark" un dia laborable. Quedat allí observant 20 minuts (amb 10 estic segur que en tindras de sobres).

  • <> | 03-10-2005

    franco també va ser nen...

l´Autor

Foto de perfil de Orgull_de_classe

Orgull_de_classe

95 Relats

197 Comentaris

91995 Lectures

Valoració de l'autor: 9.47

Biografia:
Deixada, desendreçada, neta i despentinada.
(sé que t'agrada)
(Neceessito només una cosa.)
SAGRESTA'M(ara)

titeretea@hotmail.com (mail)