Naufragant

Un relat de: MariaAmanida

Sóc una jovial navegant, sóc una noia sense port,
que he abandonat la meva tripulació per la recerca d'un paradís.

Seguint a una estrella he arribat a una immensitat on ningú me pot sentir, on sols tenc un cofre ple de bons records.

No he de desesperar, és un acudit me diu el cervell, però no és fàcil ser una nàufraga en el segle vint-i-un, creuar els mars de corals comandant el timó, i sols intuir l'horitzó blau on s'enyora navegar.

Comentaris

  • navegar és llibertat[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 01-05-2008 | Valoració: 9

    Segueix amb l'aventura que pinta aquest relat. Navegar és afirmació d'autonomia creativa.

  • Del naufragi al paradís...[Ofensiu]
    Unaquimera | 20-04-2007

    No, no és gens fàcil ser una naufraga... per arribar a ser-ho, primer cal embarcar-se i abandonar el port segur, conegut, navegar fins una certa distància de la costa, fins que ja no veus les línies que t'orienten, ... i després del desastre, sobreviure!
    És clar que una persona que arriba a algun lloc després d'un naufragi pot trobar el paradís... per què no?
    T'ho desitjo de tot cor!

    I ja que l'atzar m'ha portat a descobrir-te, t'invito per si et ve de gust a passejar per la meva platja Assedegada... o per qualsevol altre relat que et vingui de gust llegir! De marinera a navegant, siguis benvinguda a la meva mar!

    Per celebrar que t'he descobert com autora, aquí tens una abraçada com una ona,
    Unaquimera

  • Felicitats![Ofensiu]
    Jimmyjazz | 21-02-2007 | Valoració: 10

    L'imatge del naufragi sempre te alguna cosa màgica, tot i el que te de tràgic.
    Et seguire llegint.

  • Tots naufraguem[Ofensiu]
    aiguasalada | 21-02-2007 | Valoració: 10

    i tots ens salvem.
    De vegades costa més trobar l'illa, la platja, el port o el paradís protector, però sempre trobem un punt un poder aferrar-nos i on hi ha algú que ens vol aferrar.
    Confiem sempre en el nostre destí i en la nostra sort.
    En la meva aigua salada no naufragaràs mai i només hi trobaràs una càlida abraçada que t'acollirà tants cops cop vulguis i fins que tu vulguis.
    M'ha encantat descobrir-te i fins una propera retrobada.
    aiguasalada

Valoració mitja: 9.6

l´Autor

Foto de perfil de MariaAmanida

MariaAmanida

2 Relats

12 Comentaris

2333 Lectures

Valoració de l'autor: 9.56

Biografia:
Vaig néixer un fred 12 de gener d'ara fa 18 anys. M'he aficionat a sa lectura d'aquesta pàgina gràcies a amics de la mateixa, i ara he decidit publicar alguna coseta. Sóc una simple aficionada

"SA VIDA ÉS UN TEATRE QUE SA DIU FELICITAT"

Últims relats de l'autor