Boja per tu

Un relat de: MariaAmanida

Em tornes boja. Boja de passió. Ets el primer que m'has respost amb un no ho sé.

Després d'aquell delicat petó dins el cotxe, amb molta seguretat em digueres que no et sents preparat per donar-ho tot. Encara estimes la noia de qui m'has parlat algun cop. Sort que ja no en parles, la gelosia cremava la meva ànima. Aquesta sinceritat ha creat un efecte multiplicador sobre el que sent per tu. Els teus ulls m'han hipnotitzat i ara sóc una nena enamorada que sap el que vol per primera vegada. Ets tan senzill, discret, detallista...

Em dones vida quan em fas riure amb els teus dois. Em fas tornar una nina petita quan em regales una piruleta. Em fas embogir quan m'afalagues sense que m'ho esperi. Reflexion i em deman, que puc oferir-te?

Em posa dels nirvis no controlar la situació i ser una titella que no sap que fer per atreure't. Ja no val per res posar-me una faldeta curta i una camiseta escotada. Sé que em miraràs, que em trauràs la llengua i fins i tot em tocaràs el cul per posar-me vermella.

Sé que t'agrad, però això no em satisfà. És molt egoista dir-ho però et vull sencer per jo. No sé si el meu orgull ho podrà suportar.

Comentaris

  • rasablanca10 | 18-05-2008 | Valoració: 9

    es veu perfectament reflexada aquesta bogeria que sentim sovint quan estimam algú amb tota l'ànima i no el podem tenir completament, tal i com ens agradaria
    aquella sensació de "gggrrr"
    jejeje

    molt bo
    no deixis d'escriure
    un petó!

  • L'ampolla de l'amor[Ofensiu]
    Bonhomia | 17-05-2008 | Valoració: 10

    Molt atraient. Una mena de primer amor molt agradable, encara que confós, però que promet. Amors com aquest són els que duen a les millors fantasies. D'això se'n diu tenir sort. Fins que duri, sense quedar-se dins l'ampolla del vici de l'amor per no matar noves possibilitats.


    sergi

  • l'accent[Ofensiu]
    tim burton | 31-08-2007

    com m'agrada aquest deix mallorquí... a veure si escrius més!

  • Embogir[Ofensiu]
    Roget | 22-02-2007 | Valoració: 9

    Embogir per algú és quelcom meravellós però que, fins i tot, pot arribar a ser angoixós per un mateixa.
    Molt bon relat!

Valoració mitja: 9.5

l´Autor

Foto de perfil de MariaAmanida

MariaAmanida

2 Relats

12 Comentaris

2324 Lectures

Valoració de l'autor: 9.56

Biografia:
Vaig néixer un fred 12 de gener d'ara fa 18 anys. M'he aficionat a sa lectura d'aquesta pàgina gràcies a amics de la mateixa, i ara he decidit publicar alguna coseta. Sóc una simple aficionada

"SA VIDA ÉS UN TEATRE QUE SA DIU FELICITAT"

Últims relats de l'autor