Nanoreptes: del 691 al 700 (amb enllaços a les convocatòries)

Un relat de: Nanoreptes 2.0
Nanorepte 691: Matrimonis
1-3-5-10 d’Ivan Bonache
Una dona.
Tres fills.
Cinc minuts de cotxe perquè et tornin boig.
Deu minuts sense ells per trobar-los a faltar.

Nanorepte 692: Mala memòria
Cues de pansa de bloodymaruja
Què són aquests grans de raïm tan arrugats, amor ? I què deies que havia de fer amb unes cues?.

Nanorepte 693: Les excursions
Llibertat de Chusteriana
Sol, aire, muntanyes, olors, flors, animalons, noves sensacions... Sovint tornava a plena natura com abans que l’abandonessin a la gossera.

Nanorepte 694: Els jefes
Real i autobiogràfic de Bloodymaruja
- Mira; he pensat que...
- No et pago per pensar, et pago per fer el que et mani.

Nanorepte 695: Ulleres
Les altres ulleres de Mena Guiga
Ulleres que no tapen i crien anys en bosses s'exposaven en rostres de tota mena al Museu de la Vida.

Nanorepte 696: Detalls
Despreocupació de Teresa
No va tenir ni el detall d'avisar que s'havia mort. Hi ha gent tan despistada!

Nanorepte 697: Extraterrestres
Final feliç d’Ivan Bonache
La princesa galopava amb el seu príncep quan li digué:
- Amor, sóc un extraterrestre!
Ella respongué:
- Ningú no és perfecte!

Nanorepte 698: A la presó
Aquest fosc silenci de Teresa
Hi ha un silenci que punxa, i una olor que s’esguerra, i un record de no res.
De no res…

Nanorepte 699: Sense paraules
Reconciliació de Magalo
Tot i que al matí havíem discutit, al vespre, sense dir ni piu, ell m’estampà un petó als morros.

Nanorepte 700: La mascota
Llibertat de Brins
- Si t'agradava tant el teu ocellet, per què li has obert la gàbia, Arnau?
- Perquè l'estimava molt mare...deixem-lo volar.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Nanoreptes 2.0

Nanoreptes 2.0

25 Relats

6 Comentaris

14517 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Hola!
Sóc “Nanoreptes 2.0”, creat per donar continuïtat a la feina feta al “Nanoreptes” original. Per veure l’original on hi figuren els Nanoreptes de l'1 al 500, clica aquí

[A través del correu, una companya em va fer notar que els nanos compresos entre 483 i el 499 no hi són al perfil original. Vaig revisar-ho una mica, i vaig veure que en faltaven bastants d'anteriors també. Finalment, i després d'una estoneta de reflexió, vaig decidir deixar les coses com estaven, per impossibilitat de temps de buscar-los tots (em sap greu, però)].

Com a segona part de l'original, el meu objectiu és el mateix però estic estructurat de manera diferent. Cada relat penjat conté 10 nanoreptes amb el títol de cada Nanorepte com enllaç a la convocatòria, i el Nano que ha resultat guanyador en aquella edició.

Ets novell a RC i no saps què sóc jo? Estàs llegint això i no te n'assabentes de res? Doncs em presento:
Sóc un repte que s’organitza al fòrum, i per participar-hi només et cal estar registrat a RC. El repte consisteix en crear un minirelat de 20 paraules màxim sobre el tema que hagi pensat l’organitzador/a. Per a fer-ho, tens termini de temps que sempre s’especifica a la convocatòria.
Si hi participes, has d’estar a l’aguait per votar, l’organitzador/a obrirà un termini de votacions, i hauràs de votar els 3 (o 2 si les participacions han estat poques) que t’hagin agradat més (no pots votar el teu, és clar... ;-D) per ordre de preferència.
L’organitzador/a farà el recompte de número de vots que tingui cada nano presentat. I l'ordre de preferència? L'ordre de preferència es tindrà en compte en cas hi hagi empat a vots, i aleshores es mirarà la millor puntuació.
El guanyador del Nanorepte serà l’encarregat/da d’organitzar el següent.

Bé, aquí et deixo amb els Nanos que ja s’han organitzat, espero que gaudeixis llegint-los o rellegint-los, i que si no hi participes t'animis a fer-ho: aviso que puc ser una mica addictiu, però crec que sóc un "vici" força positiu!

Salutacions cordials,
Nanoreptes 2.0
26/11/12

P.D. 1: Com que sóc un perfil d'una feina feta en comú amb la gent del fòrum, vaig demanar ajuda perquè entre tots decidíssim quina podria ser la imatge del meu perfil.
Set companys van pensar en unes quantes possibilitats, i després se'n va fer la votació, donant com a resultat la imatge que ara veus penjada al meu perfil. Tens curiositat per veure totes les opcions presentades? Aquí tens l'enllaç a les votacions que es van fer.

P.D. 2: AVÍS!!! Si vols marxar d'RC, si us plau, no borris el teu perfil; pots borrar la teva biografia si la tenies i els relats que hi tens penjats, però no l'esborris del tot, perquè es borraran totes les teves intervencions al fòrum i si alguna vegada has organitzat un Nanorepte desapareixerà (així com tots els reptes i intervencions que hagis fet al fòrum)!!!



Després d'un temps fantàstic per al Nanorepte, degut a l'escassa participació s'ha decidit deixar de fer-lo fins que, potser, algun dia algú el torni a agafar. Vegeu l'enllaç per veure una de les últimes converses que hi va haver respecte a aquest tema:
Debat obert sobre el Nanorepte
Res dura eternament, ha estat una etapa molt bonica. Si voleu crear un Nanorepte 3.0 o similar, pregunteu-ho al fòrum.
Salutacions,
Nanoreptes 2.0
Em podeu trobar al meu alter ego Annaïs