Nanorepte 352: Colònies i campaments (21-07-2010)

Un relat de: [ contrasenya recuperada ]

*


Nanorelat guanyador:

Resum de les colònies - uanra

El menjar és boníssim; els jocs, divertits; els monitors i els companys, simpàtics i... no trobes a faltar els pares.

---o0o---


Resta de nanorelats participants:

Una experiència enriquidora - Joan G. Pons

Content eren les primeres Colònies com Monitor.
Una muntanya de sensacions captivadores.
I va tornà, cansat, content i enriquit.


---o0o---

Propòsits sense acomplir - nuriagau

Tenia els fills de colònies. Pensava endreçar armaris, rentar cortines, netejar la cuina... Només va tenir temps d'enyorar-los i patir.

---o0o---

Aquesta memòria...! - Joan Gausachs i Marí

L'any 1955 vaig sortir amb una colla de la barriada. No puc recordar com en deien, però ‘colònies'... no crec!


---o0o---

Conte nocturn al campament. - mataranyes

Rotllana. Obscuritat. Silenci. Una veu xiuxiueja. Feredat. Sents, però, l'escalfor del foc i dels companys: estima, amistat, confiança...

---o0o---





Enllaços al fòrum:

Resultat i comentari dels participants

Votacions

Convocatòria Nanorepte 352

Comentaris

  • En família[Ofensiu]
    Nubada | 25-07-2010

    Un nanorepte que va quedar en família, amb cinc bons nanorelats.

    Tal com vaig comentar en la convocatòria de votacions, va ser una tanda de colònies amb pocs participants, però bons. Va donar per a tot: la mama patidora, el fill que no s'enyora i l'avi que va anar a no sap ben bé què ("vaia" família!). També el qui s'estrenava com a monitor i el qui s'arraulia davant el foc escoltant el conte de por...

    I a tu, uanra, felicitats per haver-lo guanyat i per ser un bon participant i un fantàstic organitzador!

  • Sí ![Ofensiu]
    Joan G. Pons | 25-07-2010 | Valoració: 10

    Jo crec que sí trobes..... que els pares.... però a un segon nivell..i això és molt bo !!! (Segon nivell = suport, costat, estimació permanent)

  • el repte guanyador és boníssim![Ofensiu]
    gypsy | 24-07-2010

    les meves filles són a punt d'anar de campaments d'estiu i acostumen a dir tot el contrari del que exposes en el teu nano, uanra. Genial!

    Petons!

    Els demés nanos també són xulos, eh?

  • Estic molt content...[Ofensiu]
    uanra | 24-07-2010

    ... d'haver guanyat aquest Nanorepte!

    Gràcies a tots.