Nanorepte 462: Ínsula Baratària(01-06-2011)

Un relat de: [ contrasenya recuperada ]
Nanorelat guanyador:

M'enduria... - brins

una barqueta per poder anar de vacances, sovint, a un lloc més sorolllós que m'alleugerís de l'estrès de la tranquil•litat.

———o0o———


Resta de nanorelats participants:

rebirth

No m'hi traslladaria mai, a una illa deserta.
Però si ho fés, estic segur que no m'hi enduria absolutament res.


Enyor!

Duria un ordinador que funcionés amb piles, un sac de Duracel i un rètol : Han comentat un dels teus relats.


Un aparell per al parell

Deixaria el deòmises, la sogra i una webcam. Jo m’enduria una altra per anar veient què fan aquest parell.


I una botella S.O.S.

Un llibre
Una llibreta
Dos bolígrafs
Barret sol
Barret pluja
Una manta
Botella S.O.S.
Capsa "tirites"


Ser o no ser?

Si puc anar a viure a una illa deserta, i l’illa continua deserta... voldrà dir això que jo no existeixo?


Ho tinc molt clar!

Ja em perdonareu, però jo m’enduria el Richard Gere, un bon llit i molt de cava. Per sobreviure ja pescaríem!


Jo també ho tinc molt clar!

Jo, com la Núria però canviant el Gere per la Kidman; contra l'esgotament, viagra; i per quedar bé, un llibre!


[sense títol I: És un vici]

Suposo que m'enduria un portàtil amb un USB amb connexió a internet per poder seguir participant als NANOREPTES. És un vici.


[sense títol II: i tots els meus records]

Un home intel•ligent / fogós, una orquestra que toqués música clàssica sota la llum dels estels i tots els meus records.

———o0o———


Nanorelats fora de concurs:


Amb la vènia...

Jo hi duria en Mourinho i en Felip Puig perquè aprenguin a 'fotre' garrotades. No discutirem qui és el deixeble...
———o0o———


Enllaços al fòrum:

Resultat i comentari dels participants

Votacions

Convocatòria Nanorepte


Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer