Músiques per recordar

Un relat de: JOSEFINA

Tinc un grapat de músiques dins del pensament. Músiques que no passen de moda. Músique que serveixen per portar-te al passat i situar-te en un lloc determinat, o en un determinat moment de la teva vida. Músiques que et fan reviure una abraçada, músiques que et porten les rialles de quan jugaves al pati de l'escola, música de concert escoltada en silenci, sense gairebé respirar. Hi ha músiques que et porten l'aire de muntanya i fins i tot sembla que notes el pes de la motxilla. Músiques de Festa Major, que escoltes imaginant els carrers plens de guarniments. Músiques amb un significat especial, per be o per mal, com la de la marxa nupcial... Músiques infantils que sonaven en caixetes de música per adormir els infants a la cuna. Músiques que ens fan sentir joves, en recordar aquells concerts quan tot el públic era un clam, demanant l'estatut mentre a l'escenari el cantautor de torn ens feia embogir de patriotisme. Les músiques d'avui, que ens diuen poc a nosaltres i molt als més joves. Les músiques que vindran i que encara no s'han imaginat. Hi ha músiques de totes classes, per a tots els moments, per a tots els gustos ...

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de JOSEFINA

JOSEFINA

149 Relats

230 Comentaris

125407 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Nascuda a Barcelona l'any 1953
Separada i mare de dos fills
Treballava com a coordinadora de projectes en una ONG.- jubilada actualment
Activista gracienca (m'agrada aquesta etiqueta).