Música

Un relat de: Lengar

A tú airosa
vibrant,
invisible,
juganera,
em fas pesigolles
m'erices la pell
m'esculps la ment
colpejes el meu cor
seriosa o intantil.
Em mous,
m'adorms,
em despertes,
em recordes
em fas recordar,
em transportes
em fas volar
imagino llocs
on mai he estat
gent
que no he conegut
vides
que mai he tingut
oh poderosa!
t'invento, et recordo
parlada o muda.
No moris mai
amant incansable
no hi ha vida sense tu!
balles amb l'aire
incansable,
bufa'm a lorella
amb ton dolç alè
que vull recordar
per sempre
que existeixes!

Comentaris

  • Vicenç Ambrós i Besa | 31-10-2004 | Valoració: 9

    He llegit unes quantes poesies teves i ara arribo a una que m'ha agradat especialment. Els versos breus quasi sempre asseguren un ritme que endolceix la lectura, que la incita, que la provoca.
    I m'ha encantat com has descrit la música, aquesta part de tu mateix que tens tan arrelada i a la qual vesteixes d'adjectius tan vitals com: "airosa, vibrant, invisible, juganera,"
    Ànims i continua així, que aquest últim poema demostres que vas adquirint la seguretat i, amb ella, el domini de l'art d'escriure poesia. Em reservo el 10 per un xic més endavant, però sàpigues que te'l guardo.
    Salutacions

    Vicenç

l´Autor

Lengar

64 Relats

98 Comentaris

78545 Lectures

Valoració de l'autor: 9.29

Biografia:
Vaig nèixer a barcelona al 85, porto escrivint des de fa uns 3 amys, va ser una época difícil de la meva vida, i la poesia va ser una bona sortida per als meus sentiments.
Actualment continuo escrivint per a fugir dels problemes, i ho recomano a tothom.
La meva poesia es lliure, potser no està massa ben estructurada, però està carregada de sentiments i espero que us pugui arribar allò que he intentat plasmar paraula rera paraula.

Agraeixo a tots els que m'escriviu comentaris, m'encanta saber que penseu del que escric, les vostres paraules són com regals de nadal per a l'infant poeta que porto dins, realment, gràcies a tots.

Lengar