MOMÓ Part 1. Els principis.

Un relat de: Momó

Uns deien que la seva felicitat era cosa de màgia i altres que amb poca cosa ella era feliç.
Momó va néixer a Bèlgica el 3 de maig del 1989.
El dia que la seva mare va crear junt amb el seu pare una segona ànima dins seu, ells estaven celebrant la seva lluna de mel al Brasil. En varies ocasions, la mare de la Momó li explicava que una mona s'havia enamorat del seu pare un bon dia passejant per la selva. I com la Momó de imaginació no li en faltava, creia que el coit que van necessitar els seus pares per crear-la va ser interromput per la mona i que saltant per allà i cridant per allà havia tret una mica de saliva i per casualitats de la vida havia caigut en el lloc de la connexió. I a més a més per això, creia que havia sortit una miqueta desviada del cap.
Al cap d'un any del seu naixement, pels voltant dels 90 els seus pares a base de tirar-se cendrers pel cap i un no parar de discutir, es van separar, i la mare de Momó se la va emportar cap a Catalunya amb els seus avis, tiets i besavis.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Momó

Momó

3 Relats

3 Comentaris

2127 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00