Missatge a la bústia d'entrada.

Un relat de: pilotari

Hola, que tal?
T'escric aquest missatge ara que ja se que es veritat aquella dita que tantes vegades m'han dit, totes les coses s'acaben, fins i tot els bons moments.

Mentre sona Serrano pels meus auriculars, recorde tot el que hem passat i que mai més tornarà.

Mai et tornaré a rebre amb una abraçada i un bes al obrir la porta de ma casa, com acostumava a fer.
Mai tornarà a sonar Cesk mentre juguem a ser els millors amants del món, ni tornarem a celebrar derrotes de l'enemic a la nostra manera.

I saps, tampoc tornarem a discutir sobre coses estúpides, ni et tornaré a abraçar minuts després de la discussió.

Ni mai tornarem a passejar per la València que tant estimem, ni ens tornarem a regalar llibres per Sant Jordi.

I si cal les ultimes línies les utilitzaré per demanar-te disculpes per aquells moments que pensant-ho be son massa en les que t'he fet passar-ho mal.

Com tot missatge espere que tingues una estoneta per contestar-lo...

Una abraçada, Fins sempre.

Comentaris

  • genial[Ofensiu]

    em sento molt identificada amb el que escrius...m'agrada! continua així ;)

  • Sempre...[Ofensiu]
    natasha | 27-11-2010

    ... es tenen dos minuts per respondre un missatge, i més si és d'algú que ens ha importat.
    Estic convençuda que obtindràs resposata (o el personatge que és la primera persona)
    Una abraçada