Mentre dormies al tren

Un relat de: Roger Garcia Casellas

He aturat el temps per tu
Per a posar-te aquesta nota a la butxaca
Sense que te n'adonesis.

He aturat el temps per tu
No m'ha costat gens
Ha estat ben fácil

Si és per tu, tot és poc
Si és per tu, tot és massa
Fácil.

He aturat el temps per tu
I ho tornaria a fer
Si tú m'ho demanessis

Perquè no era res
Fins avui que no t'he conegut
I ho seré tot
El dia que m'estimis

Comentaris

  • Molt maco[Ofensiu]
    diesi | 18-10-2006 | Valoració: 10

    a vegades fem coses impossibles per amor... que bonic. segur que quan es desperti et truca

  • Caram![Ofensiu]
    Arbequina | 18-10-2006

    Què agosarat! La veritat és que el poema està bastant bé... i sí, em pregunto si et va trucar...

    En fi, una abraçada.

    Arbequina.

l´Autor

Roger Garcia Casellas

2 Relats

3 Comentaris

1608 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Escric desde que tenia 12 anys i vaig publicar relats a unes quantes revistes. Vaig estudiar periodisme amb la intenció d'aconseguir guanyar-me la vida escrivint i al final suposo que ho he aconseguit: ara em dedico al màrqueting i les relacions públiques, bàsicament escric per a empreses i empresaris.

Potser no és el que haguès somiat quan començava, però em dóna de menjar i m'ofereix uns quants reptes interessants cada dia. Per a mi qualsevol text és un repte literari, ni que sigui una traducció tècnica o un discurs per a un executiu.

Durant els darrers anys he estat tant enfeinat que no escric ni una línia que fos per a mi, no per a un client. Ara he començat una nova etapa professional com a freelance, treballo desde casa i espero tornar a tenir temps d'escriure pel pur plaer de fer-ho.

Fins ara la meva producció literària es limita a uns quants relats, alguns els podeu veure publicats en aquest espai. Com tants d'altres, segueixo a l'espera de la gran història que mereixi desenvolupar-la en un llibre. No tinc pressa: abans que res, cerco l'originalitat, no vull que els meus relats s'assemblin a cap altres.

Vosaltres direu si ho he aconseguit. Agrairé les vostres crítiques i també que m'ho digueu si us ha agradat, si us ha fet passar una bona estona.

No pretenc res més que això.

Si em voleu contactar: www.rogergarcia.com

Per acabar, una frase que va dir el gran Terenci Moix i que em va arribar molt endins:
"El dia que deixi d'escriure, me la tallaré."



Últims relats de l'autor