Mentides

Un relat de: plouifasol

T'hauria de recordar amb un somriure a la cara, alegre, però no puc.

Tothom em diu que no sigui tonta, que no hi pensi més, però que si ho faig que sigui d'una manera feliç.

De moments feliços no ens van faltar t'ho asseguro, i m'agrada recordar-los, de principi a final, amb els insignificants detalls que van tenir lloc.

Però, com sé que hi gaudies de veritat, que no em vas enganyar, com tots aquells cops que em deies "t'estimo" i no eren veritat.

Comentaris

  • A vegades...[Ofensiu]
    Underneath | 14-06-2007 | Valoració: 9

    a vegades has sentit tants "t'estimo" dels llavis d'algú, que si un bon dia et diu "he canviat" o "ja no és el mateix", et fa dubtar, et fa dubtar de si tots els "t'estimo" d'abans eren certs o si només te'ls deien perquè era el que tocava... i tots els moments felicos queden tacats, contaminats per la sospita de l'engany.

    És doloros, realment...

  • M'has deixat sense paraules[Ofensiu]
    fada_nocturna | 14-06-2007

    Per què quan creiem que estem en un bon moment l'altre sol veu problemes rere problemes?

    Per què una història sempre té 2 vessants opostes?

    Escrius molt bé, amb els mots necessaris i sense excessos.

    M'he sentit molt identificada, fruit que jo tambè he estat víctima de mentides fa poc temps.

  • Desconfiança...[Ofensiu]
    AiDuS | 14-06-2007 | Valoració: 9

    Aaaaaaix, la desconfiança... Fruit d'un descobriment que segurament, et fa dubtar de tot...

  • Tan se val per a mi no cal més voltes.[Ofensiu]
    Frida/Núria | 08-06-2007 | Valoració: 9

    Un poema de reflexió.
    M'ha agradat

Valoració mitja: 9