MEDIACIÓ

Un relat de: Joan G. Pons
En el món quotidià de les relacions humanes, la MEDIACIÓ, un valor sustancial , afavoridor d'una bona entesa.

Escriure sobre la MEDIACIÓ, anima dolçament a fer una referència dels MEDIADORES-MEDIADORS. Personatges clau que aporten i ajuden a resoldre, males entesos, incomprensions, expressions inoportunes, que trenquen o refreden, la bona intencionalitat convivencial.

La-El MEDIADOR-A procura i dona suport al manteniment i cooperació de l'intercanvi d'opinions, suggeriments, projectes, realitzacions. Aporta claredat i comprensió.

Animo, a potenciar, practicar si cal, la nostre capacitat de mediar en la convivència. Compartir aquest valor.

***************************************************************



































Comentaris

  • Agraïments [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 12-04-2023


    Hola, bona vesprada Joan: Gràcies per la teua visita i la teua opinió sobre el meu relat "Aquell dia estiuenc". La teua opinió és molt concisa, podries allargar-la un poquet més.
    Cordialment.
    PERLA DE VELLUT

  • Agraïment[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 12-04-2023

    Moltes gràcies Joan per la teva amable opinió
    a Jo soc.
    Salutacions
    Rosa.

  • La convivència és important...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 11-04-2023

    Per a la vida i relacionar-nos uns amb els altres. Un assaig per a pensar i compartir una amb els altres.
    Molt ben trobat, Joan.
    (Dona'm les gràcies a partir de les nou i no abans. Gràcies. Que tots tenim dret a dormir)
    Cordialment.
    PERLA DE VELLUT


  • Necessaris[Ofensiu]
    Atlantis | 10-04-2023

    Necessaris els mediadors quan hi ha conflictes. I no només en conflictes personals sinó en els grans conflictes polítics i de cruels guerres.
    Gràcies per la reflexió.

  • Un valor molt necessari![Ofensiu]
    llpages | 08-04-2023 | Valoració: 10

    Assetjament escolar, conflictes empresarials, enfrontaments bèl·lics... i un llarg etcètera que es podrien resoldre si intercedís un bon mediador. Gràcies per recordar-nos-ho, Joan!

  • Un bon valor[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 08-04-2023

    El mediador té la capacitat de veure-ho tot des d'una perspectiva neutral, que pot ser de gran utilitat. És bo tenir-ho en compte
    Bona Setmana Santa.

    Gràcies Joan.

    Rosa.