Malgrat tot l'esforç...

Un relat de: xylvia

Tal i com vaig pensar en un primer moment, res serà tan fàcil com vaig voler creure...
Perquè et segueix-ho estimant. Perquè em segueix-ho fent il.lusions amb tu. Perquè segueix-ho pensant en tu minut sí i minut també.
Encara que sé que tot és impossible, i que mai m'ho haguessis pogut dir més clar. A pesar de tot... Jo segueix-ho creient que la esperança hauria de ser l'últim que es perd...

Perquè et recordo...les teves mirades, les teves rialles, la teva felicitat i la tranquilitat que exterioritzes a cada moment. Perquè t'estimo i ja no tan sols ho sento, sinó que també em fa mal sentir-ho.
Però que encara i així, al teu costat, haig de fer veure que sóc forta i que no desitjo abraçar-te i besar-te i sussurrar-te un T'ESTIMO a la orella...


Perquè malgrat tot l'esforç que estic fent per fer realitat l'oblidar-te, un somriure teu és suficient per fer-me recordar que t'estimo...

Comentaris

  • res és impossible[Ofensiu]
    Escuma de mar | 03-06-2008

    Res és impossible,cal deixar passar el temps i el futur ho dirà,això és tot.
    M'agrada com escrius,em senc identificada amb el meu passat.
    ÀNIM!

l´Autor

Foto de perfil de xylvia

xylvia

3 Relats

2 Comentaris

1867 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Escriure? Què és escriure? Com s'exterioritza el que quelcom pot pensar en qualsevol moment?
La meva passió des de sempre ha estat esciure allò que pensava; encara que tan sols fa cinc anys que ho duc realment a terme. I encara que pot ser no sigui la meva especialitat, no només ho faig com a hobby. Sino que també per entendre millor el que em passava per el cap en el moment en el que escrivia

Tinc 20 anys, i el curs que ve em disposo a estudiar Educació Infantil, per seguir amb Psicologia. M'encanta estudiar i apendre noves coses, de la mateixa manera que m'encanta llegir i descobrir noves maneres d'expressió.