Lluna creixent..2ªpart

Un relat de: Amazona17
Em vas seguir acariciant el malucs, humits pel desig de tindre't dins meu,de sentir-te tan a dins que deixes de ser jo i deixessis de ser tu per ser un de sol.
Els teus llavis devoraven els meus que s'obrien dolçament a cada petó que em donaves,desig de tu,de les teves mans que recorrien cada racó del meu cos,mentre amb les meves et descordava els pantalons i buscaven el teu sexe du i calent,mmmm....em volies,volies posseir el meu cos fins a la sacietat.Estaves calent,cada cop més...et vaig baixar els pantalons fins a baix,i poc a poc em vaig despendre dels bòxers.La tenia davant meu,dura,ferma....a punt per ser devorada pel meu desig!I la vaig besar,suaument,amb delicadesa,amb suavitat.Mentre ho feia et mirava...volia veure't la carona de Nino,aquells ulls tant bonics que em miraven amb ganes de més..i vaig seguir fent el que desitjava fer...menjar-te sencer,amb la boca plena de tu.Amb gust d'aquell sexe du que no podia deixar de llepar, d'acariciar de besar...Deu meu!!com et desitjava!!Em vas fer parar...jeje...no podies més,però volies molt més de mi...així que et vas estirar sobre meu, em vas treure les calces i me la vas endinsar tota,fins que em vas fer xiscla de gust...i quin gust,quin plaer...quin deliri per sentir-te dins meu.Deu meu...com et volia!!els dos ens voliem i aquella nit...sota la Lluna creixent ens vam fer l'amor i res va tornar a ser com era...mai més res tornaria ha ser com havia set....

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Amazona17

Amazona17

3 Relats

3 Comentaris

2027 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00