Lluna creixent....1ªpart

Un relat de: Amazona17
Era una d'aquelles caloroses nits del mes d'agost,sota l'esplanador d'aquella Lluna amenaçadora de sensualitat.....
Seduïda per la seva llum,la seva força,la seva màgia....
Sempre he estat presa de les seves fases lunars,sense poguer-hi fer res.El seu embruix em captiva i fa que sortir el canto més salvatge i primitiu de la meva personalitat plutoniana.
La calor era extenuant.Em sentia radiant,viva!!
Recordo que tenia la gola seca.Tenia sed...molta sed....
Vaig sortir de casa a plena nit,sota la llum d'aquella Lluna creixent que em seduïa cada cop més.
Duia una faldilleta i una brusa verd militar.Anava guerrera,em sentia guerrera.Tenia el cos xop per la suor, excitat i assedegat per aquella càlida i misteriosa llum Lunar.
Quina força,encara la sento dins meu.
Sense rumiar on anava,en vaig trobar caminant direcció bosc,aquell lloc especial on sempre m'agrada anar,a qualsevol hora,en qualsevol moment.No em fa por,mi sento bé,comuda.
Caminava depresa,amb desig...com abduïda per aquella Lluna que em fa esclava del seu misteri.
En arribar el bosc,vaig asseurem el costat del rierol.La fresa lleu del aigua movent-se plasidament,algun grill cantador,i alguna que altre granota juganera em feien companyia.
De sobte vaig poguer veure les llums d'un cotxe que s'apropava poc apoc....estava quieta,observant....
El cotxe es va parar el costat del riu,prop on era jo.La porta es va obrir,i... SORPRESA!!! Erets tu,noi estrany i misteriós!!
Sempre et trobava en els moments més inesperats,seduint encara més,la meva assedegada sed de tu.
Que hi feies allà?no creia pas que hi hagués algú tant boig com jo mateixa,que tingués aquesta necessitat d'endinsar-se el bosc a l'hora que fos.
-Sssssss.....he boig!Que hi fas aquí?Aquest lloc me'l sento molt meu.Me'n faig creus que estiguis tant sonat com jo!!!
-Haaaaaaaa!!!Criatura salvatge!!te trobat!!i no podràs dir-me que no...avui no...
Vaig callar,desitjava aquell noi,el desitjava més que mai.Sentia bategar el meu cor a cada passa que donava apropant-se a mi.
Em va fer aixecar d'una revolada i em va començar a petonejar amb passió,mentre amb una mà m'agafava del coll i amb l'altre m'acariciava els malucs.Un lleu gemec va sortir de la meva boca...mmm.....sentia el seu penis du com una pedra contra el meu cos.
Feia olor bona, m'excitava aquella olor de mascle calent, ences pels meus llavis i les meves mans que ara li descordament els pantalons....
Et vaig mirar els ulls.....com et desitjava!!!Et volia dins meu,que em fessis l'amor allà mateix en furia sota aquella Lluna creixent.....

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Amazona17

Amazona17

3 Relats

3 Comentaris

2025 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00