lliscant els dits

Un relat de: JOSEFINA

Lliscant els dits sobre el teclat, deixo que les paraules s'escriguin soles i vagin formant les frases que explicaran el que no vull explicar de viva veu.
Lliscant els dits, com qui acarona el cap d'una criatura, deixo que els dits acaronin les tecles, poc a poc.
Lliscant els dits puc notar el tacte de la "m" més suau que el de la "d" i m'entretinc sobre la "f" , passant de llarg sobre la "o".
Lliscant els dits, aconsegueixo la sensació de fer real el pensament, encara que només sigui a través de paraules ...
que no sempre expressen allò que voldria deixar clar.
Lliscant els dits, tecla a tecla, sense oblidar-me'n cap.
Lliscant els dits fins que la son em venci, i els ulls se'm tanquin lentament.

Comentaris

  • Has expressat[Ofensiu]
    brideshead | 21-08-2007

    molt bé aquest sentiment dels qui tenim dèria per escriure i pretenem plasmar en paraules tot allò que ens omple el cap...

    "...Lliscant els dits, aconsegueixo la sensació de fer real el pensament, encara que només sigui a través de paraules ...
    que no sempre expressen allò que voldria deixar clar"...

    Jo també crec que escriure és una bona sortida per a totes les cabòries que, incessantment, bullen en les nostres ments. De vegades, les volem confessar tal com són, i d'altres, en endinsem en un altre joc que és el de maquillar-les amb mots que potser als altres no els diran res, però que a l'autor/a li fa viure aquella sensació que a mi particularment m'agrada tant, de saber que ho has deixat anar però en silenci, en una meravellosa confabulació entre sentiments i paraules.

    Veig que tens un llarg historial en el món de les lletres. Te'n felicito, perquè tinc el convenciment que un se n'ha de sentir molt orgullós.

    Una abraçada, Josefina. Espero que estiguis gaudint d'un molt bon estiu i preparant nous projectes!

l´Autor

Foto de perfil de JOSEFINA

JOSEFINA

149 Relats

230 Comentaris

125432 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Nascuda a Barcelona l'any 1953
Separada i mare de dos fills
Treballava com a coordinadora de projectes en una ONG.- jubilada actualment
Activista gracienca (m'agrada aquesta etiqueta).