Lliçó de geografia

Un relat de: Jordi Muresan

A l'oest, fem frontera amb la república del Ponent. Els ponentencs viuen en una república federal. Estan famosos per llurs cames peludes.

A l'est, hi ha la república del Llevant. La gent d'aquest país s'anomenen llevantins, i parlen la llengua llevantina. Es tracta d'una llengua aglutinant, lletja i difícil d'aprendre.

Al nord-oest, fem frontera amb la Nordoestia. Els nordoestos són gent grossa i pesada. L'equip noroestí de futbol sempre ha estat dominat pel nostre, des de fa quaranta anys.

Al nord-oest, hi ha la Mar Zguba. Es tracta d'una mar lletja, amb pocs peixos i ones monòtones.

Al sud, fronteregem amb la Sudària. Els sudars són gent espavilada però només pels negocis, ja que tenen una economia desequilibrada, especialitzada només en balística i en energia atòmica, fet pel qual no s'asseguren la producció interna necessària de cereals. De més a més, estan molt rabassuts.

La nostra pàtria està situada en el Mèlic del Món. Per tant, les nostres dones tenen un mèlic molt preciós. I, s'ha de dir, els homes també.

Comentaris

  • és diferent[Ofensiu]
    ANEROL | 18-06-2007 | Valoració: 9

    continua escrivint, et seguiré llegint

l´Autor

Foto de perfil de Jordi Muresan

Jordi Muresan

6 Relats

11 Comentaris

11567 Lectures

Valoració de l'autor: 9.00

Biografia:
Escriptor romanès (http://editura.liternet.ro/carte.php?carte=67), que viu a Paris, França.
Molt aficionat de coses que comencen amb CAT-.
Ara em toca escriure en català.
He decidit enviar a RC les meves primeres temptatives.