Llàgrimes

Un relat de: Lengar

Mira'm als ulls
i diga'm que veus
sino una ànima enamorada,
agafa les meves mans mullades
per les llàgrimes que per tú he vessat.

Toca el meu pit
i notaras com crema el meu cor
quan ets amb mi.
Entendràs el meu sofriment
quan em manques,

Pessiga'm,
vull saber si ets un somni
si l'ets, no vull despertar mai!

Comentaris

  • Gracies[Ofensiu]
    Lengar | 31-10-2004

    La veritat es que m'ha agradat molt que m'hagueu contestat els missatges i m'he sentit també afalagat per les vostres opinions sobre els meus poemes.
    La veritat es que m'impressiona com escriviu tots dos, tú i el Sergi (jo també em dic sergi hehe), amb rimes certeres i polides, que a mi em costen d'aconseguir, em surten paraules adients a cada vers pero la major part de les vegades no rimen amb cap vers anterior, i el que trobo impossible és aconseguir un ritme sil·làbic, potser més endavant em costi menys, tot es veurà.
    Però hi ha una cosa que m'intriga, que vols dir amb que no vagi massa de pressa? Jo necessito escriure per desfogar-me per lliberar el meu cap dels problemes, et refereixes a que no haig d'escriure tan i llegir més?
    Gràcies a tots dos per les vostres opinions, una abraçada!

    Lengar (sergi)

  • Gracies[Ofensiu]
    Lengar | 31-10-2004

    La veritat es que m'ha agradat molt que m'hagueu contestat els missatges i m'he sentit també afalagat per les vostres opinions sobre els meus poemes.
    La veritat es que m'impressiona com escriviu tots dos, tú i el Sergi (jo també em dic sergi hehe), amb rimes certeres i polides, que a mi em costen d'aconseguir, em surten paraules adients a cada vers pero la major part de les vegades no rimen amb cap vers anterior, i el que trobo impossible és aconseguir un ritme sil·làbic, potser més endavant em costi menys, tot es veurà.
    Però hi ha una cosa que m'intriga, que vols dir amb que no vagi massa de pressa? Jo necessito escriure per desfogar-me per lliberar el meu cap dels problemes, et refereixes a que no haig d'escriure tan i llegir més?
    Gràcies a tots dos per les vostres opinions, una abraçada!

    Lengar (sergi)

  • En primer lloc[Ofensiu]

    Dir-te, Lengar, que la total exposició d'un missatge que vols fer arribar als teus lectors en conjunció amb la brevetat i la concisió poden fer (com crec que és el cas) molt bona parella.
    En segon lloc, Lengar, confessar-te que m'he sentit afalagat en veure que en Sergi m'havia esmentat a la seva llista. Ho dic perquè no sóc precisament cap dels grans poetes d'aquesta pàgina (tinc molta més narrativa que no pas poesia escrita, això per començar, tot i que en aquesta web tinc penjades més poesies que relats). Has tingut molt bon ull de fixar-te amb en Sergi.
    Pel que fa als seus comentaris respecte a la sensibilitat poètica, no cal ni dir que m'hi adhereixo completament. La lectura (tingues en compte a la llista en Sergi Yagüe) i el temps ja t'ensenyaran a polir els textos. D'aquí a un temps compares el teu primer poema amb l'últim que hagis escrit. Ja em diràs què tal la diferència. I si fos algú per donar consells, te'n donaria un que sempre tinc a flor de llavis: no val la pena córrer massa, almenys fins que el domini no t'ho permeti, com és el meu cas.
    Salutacions i ànims novament

    Vicenç

  • Hola, Lengar[Ofensiu]
    Sergi Yagüe Garcia | 29-10-2004 | Valoració: 8


    He llegit totes les teves poesies.

    Primer de tot, donar-te les gràcies pel teu comentari.

    Després, dir-te que tens molta sensibilitat i, si se'n pot dir, instint per escriure poesia. De mi no has d'aprendre res. Només et recomano que llegeixis molt (a) poesia, i prosa, per què no, i que escriguis més encara, perquè és la única manera de depurar l'estil.

    No et diré que no has de millorar res, però tampoc que les teves poesies són perfectes (com no ho son tampoc les meves, ni les de ningú), però si que insisteixo en què trobo que tens una visió molt poètica de les coses.

    Per últim, deixa'm recomenar-te alguns autors de poesia d'aquesta mateixa plana, de qui podràs, de ben segur, aprendre molt més que de mi mateix.

    Marc Freixas
    Carme Cabús
    mar
    salvatore vinyatti
    BARBABLAVA
    Follet Groc
    Vicenç Ambrós i Besa
    Josep Bonnín Segura.
    Ilargi Betea

    N'hi ha molts altres, boníssims, però comença per aquests i veuràs que a mi, sincerament, se'm dona millor la narrativa.

    Una abraçada

    Sergi.

l´Autor

Lengar

64 Relats

98 Comentaris

78547 Lectures

Valoració de l'autor: 9.29

Biografia:
Vaig nèixer a barcelona al 85, porto escrivint des de fa uns 3 amys, va ser una época difícil de la meva vida, i la poesia va ser una bona sortida per als meus sentiments.
Actualment continuo escrivint per a fugir dels problemes, i ho recomano a tothom.
La meva poesia es lliure, potser no està massa ben estructurada, però està carregada de sentiments i espero que us pugui arribar allò que he intentat plasmar paraula rera paraula.

Agraeixo a tots els que m'escriviu comentaris, m'encanta saber que penseu del que escric, les vostres paraules són com regals de nadal per a l'infant poeta que porto dins, realment, gràcies a tots.

Lengar