Llàgrimes per tu...

Un relat de: Deimos_girl

Promeses que se´n van,llàgrimes que vénen,somnis que desapareixen,paraules que es perden en el no res…
La nit comenta a fer-se present, i et busco i no et trobo… mir fotografies que em recorden que un dia vas estar al meu costat…
Sé que he d´oblidarte,però la proximitat dels teus llavis ho f atan difícil…
Sent que m´ofego dins la meva habitació,surt al cárrer i vaig caminant sense rumb…El renou de la ciutat em recorda a tu.Comença a ploure i tenc fred sense les teves carícies, i les gotes de pluja se mesclen amb les meves llàgrimes.
M´assec a un banc banyat d´esperançes perdudes i em pos les mans als ulls per no veure que sense tu res té color.
De cop i volta not l´escalfor d´una mà damunt la meva esquena banyada per la pluja i per tants records…
Em gir, i et mir, mentre que de la teva boca cau un com estàs? D cortesia…
M´aixec i m´acost a tu, t´agafo la mà…I m´apropo més a tu…Vaig a besar-te,però tu amb disimul gires la cara i em mires amb mirada freda i distant,mentre m´amolles la mà…
Amb un to de veu suau i melancòlic et deman que em mentesquis…I de la teva boca surt un t´estimo ple de d´indiferència,mentre que jo tanc els ulls molt fort per no vessar cap llàgrima més per tu.

Comentaris

  • Feliç 5è Aniversari d'RC[Ofensiu]
    mar - montse assens | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

l´Autor

Deimos_girl

4 Relats

3 Comentaris

3966 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
holaa!! bé seré breu no m´agarda gaire prsenatrme em dic Marta i he cumplit 18añs fa poket jeej i m ´agrada molt escriure bé ja anireu coneguent més coses d jo!!