Llàgrimes grises

Un relat de: GATBLAU

Et ploro llàgrimes grises pels racons
que em cremen la cara i porten el teu nom.

et ploro desperta i somiant,
et ploro perque tornis,
et ploro cada instant

ploro per tu, per mi, per les dos,
et ploro si és de dia i quan es fa fosc

et ploro a sanglotades,
et ploro sense por
et ploro perque em faltes
i jo plorant em fonc.

Comentaris

  • gràcies[Ofensiu]
    GATBLAU | 17-11-2006

    brideshead,


    El poema està dedicat a una de les meves millors amigues a qui vaig perdre cruelment no fa gaire a causa d'un accident.

    gràcies per el comentari . Bé , gràcies a tu i a tots. Sempre es positiu que la gent opini sobre el que escrius.

  • M'agrada especialment[Ofensiu]
    brideshead | 02-11-2006

    aquesta primera estrofa:

    "Et ploro llàgrimes grises pels racons
    que em cremen la cara i porten el teu nom.
    ..."

    Aquesta imatge que unes llàgrimes porten el nom de l'amiga que has perdut, està ben aconseguida.

    No m'ha quedat clar que la "pèrdua" sigui una enemistat o, pitjor, una mort... però en tot cas, el poema és ple de sentiment, d'enyor i de tristesa.

    Potser aquests dos versos:

    "ploro per tu, per mi, per les dos,
    et ploro si és de dia i quan es fa fosc"

    els trobo una mica fluixets, sobretot el segon. Fa l'efecte com si els haguessis encabit una mica forçadament per aconseguir una rima.

    I només afegir un petit punt... hauria de dir "per les dues".

    M'agradat venir-te a veure, i aprofito per a donar-te la benvinguda. Et confesso que no m'havia creuat mai amb tu, i això que veig que tots els poemes són del passat agost. Espero que segueixis escrivint. Endavant sempre amb l'escriptura!

    I per cert, la teva biografia, "intensament blava", és molt original.

    Felicitats i una forta abraçada. I també celebro que t'agradés el meu poema. Moltes gràcies!

  • plorar....[Ofensiu]
    Noia de vidre | 04-09-2006 | Valoració: 10

    intens i molt ben escrit, m'ha agrdat moltissim. com diries que sempre plores per algu i et fot? bufff m'agrada, el rellegeiexo i cada cop més ;)!
    l'última frase és perfecta

    **
    i jo plorant em fonc.

    **

    petons!!

  • Bon text... Es nota un talent per aprofitar...[Ofensiu]
    Unicorn Gris | 04-09-2006 | Valoració: 8

    M'agrada el text, està bé.

    Trobo que tens un talent per explotar, un talent potser no materialitzat però possible, potencial.

    T'animo a que segueixis escrivint, però posant una míca més de mètode i sacrifici.

    Segur que milloraràs.

    Apa, salut!!!

Valoració mitja: 9

l´Autor

Foto de perfil de GATBLAU

GATBLAU

7 Relats

35 Comentaris

11946 Lectures

Valoració de l'autor: 9.27

Biografia:
sóc com el color blau, si el dia és clar sóc blau cel , si camino a les palpentes sóc blau fosc i si l'incertesa m'envolta sóc més aviat d'un to gris.

He viscut ja 30 anys i puc dir que he experimentat desde el blau més intens de tots fins a aquell que gairebé es confón amb negre.

Espero que us agradin les meves humils poesies ja que són una part molt important de mi