L'escriptura una via de comunicació

Un relat de: Joan G. Pons
Quan escrivim connectem i comuniquem de dins a fora.
Sobretot si expressem sensacions personals, vivencies i opinions. Escriure es una safata oberta que ofereix un recull de conskderacions sobre temes del conviure.
Em refereixo a un tipus d'escriptura intima i realista,
Per exemple, un tema.... la Confiança.
Escric les meves idees i experiencies sobre la vivencia personal de la confiança iobro dialeg amb els o les lectors que vulguin dialogar u opinar.
També no necessàriament l diàleg es obligat, pot ser simplement com una llavor que el lector rep i...
Tots tenim material viu per oferir i compartir.
Riquesa de la Comunicació.

Comentaris

  • Comentari[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 08-12-2019

    Gràcies Nil.
    Joan

  • Codificar...[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 07-12-2019 | Valoració: 10

    Corroboro el que hi dius... ,gràcies a l'escriptura, en el meu cas, puc obrir-me a tota mena de gent i explicar les meves experiències intimes viscudes, amb una precisió i de la manera amb la qual vull que hi arribi als que em llegeixen. I a més a més, de retruc, em permet escriptura- les afí de que no es perdin del bagul de la memòria. Gràcies per recordar-nos una obvietat que passa, sovint, desapercebuda. Salut, Nil.

  • Comentari[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 04-12-2019

    Gràcies, Kefas.
    Salutacions,
    Joan

  • Miracle[Ofensiu]
    kefas | 03-12-2019

    De fet és així. Quan escrivim, tirem la canya per connectar el nostre dins amb altres dins. Si no es produeix aquest miracle, el nostre dins es queda navegant pel fora a la recerca de la confiança que obri el diàleg. I això cada vegada és més difícil perquè les paraules es corquen i el destí de les paraules corcades és perdre’s per l’espai sideral.