Les PERSPECTIVES

Un relat de: Joan G. Pons
En el nostre ritme vital, ajuda i anima tenir PERSPECTIVES estimulants, engrescadores.

Una significació.
PERSPECTIVA es preveure quelcom sobre una qüestió o tema o projecte i aporta certa informació adient, per evitar les sorpreses.

Aquesta visió anticipada, simplifica molt la planificació i decisió, sobre la qüestió o assumpte a realitzar. I a més, pots triar els elements més idonis per una correcta realització.

Podem enriquir la PERSPECTIVA, consultant a persones enterades o que ja hagin fet el mateix o semblant adaptable, que volem fer.

**************

Comentaris

  • Perspectives[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 25-01-2023

    Veure-ho des de diferents perspectives, tenir perspectives, comparar perspectives, compartir perspectives. Totes són vàlides, i com bé dius engrescadores. A tenir en compte.

    Molt bé Joan.

    Cordialment.

    Rosa.

  • Jo també..[Ofensiu]
    kefas | 28-09-2022

    .. he estudiat geometria descriptiva i m'ha anat molt bé per copsar la realitat amb una mirada llunyana.

  • Agraïments [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 26-09-2022

    Hola, bona vesprada Joan: Gràcies per la teua visita i la teua opinió sobre el meu relat "Que esplèndid és viure".
    Cordialment.

  • Molt recomanable...[Ofensiu]
    llpages | 26-09-2022

    tot el que dius. Ho hauríem de tenir com un hàbit, tot rotllaria molt millor!

  • Molt important l'assaig: [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 25-09-2022 | Valoració: 10

    Efectuar a poc a poc les perspectives és idoni per a la vida, veure i viure amb planificació. Bona reflexió, Joan.
    Per a pensar totes les perspectives.
    Cordialment.

  • Endavant![Ofensiu]
    Soleilsi | 25-09-2022 | Valoració: 10

    Viure amb perspectiva, ajuda a no capficar-nos i donar la importància justa al què ens passa al nostra voltant! Endavant amb la perspectiva de VIURE!
    Un aplaudiment, Joan!