L'amor

Un relat de: Alcestis

Cal gaudir de l'amor però no se n'ha de ser dependent ni esclau.

"Estimar és compartir la pròpia felicitat"

Això vol dir que cadascú ha de ser feliç per ser qui i com és, no pel fet d'estar a prop de certa persona. Un ha de ser feliç per ell mateix i desitjar compartir la seva felicitat amb amics, familars i la parella.

Ser parella és compartir la vida, viure-la entre dos però mai deixar de ser un mateix. Cal mantenir la pròpia persona, amics... es tracta de posar en comú una part del teu món i del seu, per així fer el vostre sense deixar de ser un.

" Poder ser Tu i Jo, però ser tots dos al mateix temps"

Comentaris

  • Aniversari[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • resposata a Dante[Ofensiu]
    Alcestis | 13-09-2006

    Primer de tot gràcies pel teu comentari! El primer! :)

    Comparteixo la teva opinió sobre l'amor i hi crec, encara que el meu text sembli contrari a aquestes idees. Només dir que pretenia ser una reflexió de la part negativa que poden tenir les relacions de parella.

  • l´´amor[Ofensiu]
    Dante | 13-09-2006 | Valoració: 10

    tens raó però es trist no compartir la vida amb la persona que estimes,per molt que segueixis ser tu mateix.
    P enso que te equivoques
    en una cosa;L´AMOR QUA ES VERTADER NO ET FA SER ESCLAU,SINO QUE LO KTU ETES S´ELEVA MES ENLLÀ DEL TEU PROPI SER.
    krec k encara no has estimat amb bogeria,perquè es pot ser un mateix però mes poderos amb la persona que estimes,i això no ho pot fer els amics,ni una bona feina ni res.Tot es una unió de dues persones i crec que l´amor no fa esclaus, alo millor condemnats si,pero`quina dolça condemnaaaaaaa,salut¡¡¡

l´Autor

Alcestis

4 Relats

7 Comentaris

3494 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor