L'Acolliment

Un relat de: Joan G. Pons
L'acció d'acollir es en les relacions humanes molt important.
Es bàsic que siguin acollidores.

L'acolliment afavoreix una connexió satisfactoria, enriquidora. un bon clima comunicatiu.

L'acolliment personal es admetre el valor persona, acceptant el que comporta una relació sincera, compromesa.

El sentiment d'acolliment es molt sensible i engrescador.

Uns exemples d'acollir....de forma simpàtica. Acollir també es oferir.Compartir.

- Temps d'escolta
- Temps d'ajut
- Temps de compartir experiències.
- Temps de companyia.
- Temps de col-laboració.

Convivim. Animo a ser acollidores, acollidors.

.................................................................

Comentaris

  • Tocar el voraviu[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 20-11-2023 | Valoració: 10

    Has tocat el voraviu, allò que a moltes persones no els agrada, els incomoda. Però és un acte de solidaritat fantàstic. M’alegra que en parlis, tu que ets una persona preparada, adient, que coneixes el motor de la matèria humana. Una forta abraçada.
    Aleix

  • El proïsme[Ofensiu]
    llpages | 12-11-2023 | Valoració: 10

    El que acull pensa en l'altre, en el que té a la vora i necessita atenció. En un món tan egocèntric com l'actual, on la gran majoria de les auto-ajudes només pensen en el triomf d'un mateix, adonar-se que cal acollir el proïsme és necessari si volem una societat més solidària i equitativa. Gràcies per fer-nos reflexionar, Joan!

  • Comunicar-se amb els altres. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 11-11-2023 | Valoració: 10

    Una reflexió molt ben expressada amb les paraules que ens sol·licites, que fonamentals per a la vida. Sense relacions humanes no puguen viure en convivència.
    Bon assaig, Joan.
    Enhorabona.
    Cordialment.
    Perla de vellut

    Gràcies per la teua opinió sobre el meu poema "El de llum pura" i per dir-me que és sensible.

  • Acollir...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 11-11-2023

    demostrar afecte, ser amable, condescendent, compassiu. Són virtuts molt positives a tenir en compte.Tots ho necessitem en un moment o altre. La paraula per si sola ja ho diu tot. Moltes gràcies pel comentaris que em fas assíduament.

    Salutacions Joan.

    Rosa.

Valoració mitja: 10