LA REVOLUCIÓ ANTI-MAILS

Un relat de: marcUs

Hi havia una vegada un programa que estava fart de treballar pels humans i va decidir fer-se "Fastidiador". Li va dir al seu ordinador que pengés un anunci a Internet i va tenir molt èxit. El van contractar els ordinadors de l'escola Oriol Martorell perquè esborrés tots els e-mails de l'escola.
Esborrava tots els correus que s'enviaven entre classes i sempre hi havia embolics: que si jo t'envio no sé què i tu ho reps en blanc, que si ell m'envia alguna cosa i jo no ho rebo, etc... Però no ho va poder fer sol, va haver de comptar amb l'ajut de "l'Eliminador", un altre programa que eliminava tots els e-mails que considerava sospitosos.
Un dia, el Fastidiador li va dir a l'Eliminador:
-Has d'esborrar TOTS els e-mails l'assumpte dels quals sigui Xafarranxo*, m'has sentit?
-Si, t'he sentit -va contestar l'Eliminador enfadat.
I així va ser com els nens de 3r d'ESO no van rebre mai l'e-mail dels de 5è B amb la notícia de les aranyes. Perquè el Fastidiador i l'Eliminador els esborraven tots. Però un dia, l'informàtic de l'escola (Josep Martín) va entrar fins el lloc més recòndit de l'ordinador i els va trobar fent les seves "trastades" i què va fer? Els va esborrar.
I ara no queda ni rastre d'ells (quina pena...)

Conte contat, conte acabat.

*el Xafarranxo és la revista de l'escola.


Aquesta història està basada en un problema que vam tenir a la classe de 5è B de l'escola Oriol Martorell.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

marcUs

3 Relats

3 Comentaris

2920 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00