La Casa dels Plaers

Un relat de: ignasi

relatsencatala.com adverteix que aquest relat contè llenguatge que pot ferir algunes sensibilitats. No recomanat per menors de 18 anys.

A mida que s'hi va acostant el cor li batega cada cop més de pressa i les cames comencen a fer-li figa. Sap que ja està a punt d'arribar i que falta molt poc perquè pugui veure a totes aquelles belleses, migs nues, oferint-se-li descaradament. Només de pensar-ho ja trempa. Al arribar al davant de la casa atura el pas i, després de mirar que no hi hagi ningú que el vegi, s'acosta dissimuladament fins el porter automàtic i prem el timbre vermell. De seguida s'obra la porta i entra ràpidament cap a dins. Passa per davant de la portera sense dir-li res i puja les escales de dos en dos fins a l'entresol. Abans de que li doni temps de trucar al timbre, la madame li obra la porta, el saluda i el porta fins a una habitació. Un cop a dins li pregunta si demana per alguna noia en concret. Ell diu que no. Li contesta que s'esperi un moment que de seguida passaran totes. Al sortir, abans de tancar la porta, la sent cridar: "Noies, a l'habitació del fons!". Un cop sol fa una ullada a l'habitació. En aquesta no havia estat mai: Es més gran que les altres i te un bon llit amb un gran mirall al sostre. Té una gran banyera rodona, la tele penjada a la paret, amb el canal porno posat i, es clar, no falta el bidet. Just en aquell moment entra la primera noia: És una jove de pell morena, com la majoria, amb un curt camisó blanc cenyit al cos que deixa al descobert les seves esplèndides cames. El saluda donant-li dos petons, li diu que es diu Vanessa i, amb un gran somriure, abandona l'habitació. Memoritza el seu nom. Pensa que està bona, molt bona. S'hauria quedat amb ella si no fos perquè abans vol veure a totes les altres. Tot just s'obra la porta i n'apareix una altra: És negra, és diu Noemí i te parell de tetes magnífiques, que mostra orgullosament sota una bluseta transparent. Està a punt de dir-li que es queda amb ella, però s'aguanta. Es dona mitja volta i surt. Recorda el seu nom. Després entra la Loli: ja la coneix. No és lletja però no és el seu tipus. Se'n va tal i com a entrat. Tot seguit n'entra una mulata, jove, prima i molt esvelta. No te un cos exuberant, però te un maco somriure. Li dona dos petons i li diu que és la Lulú. Al girar-se es queda mirant-li descaradament el cul. El te gran i rodo; molt maco. No la descarta. La propera en entrar ja la coneix: es diu Lluna: ho van fer una vegada i no va quedar massa satisfet. Es saluden fredament i se'n va. La següent és la Wendi. També és de color, porta una faldilleta molt curta i un petit top. Molts simpàtica, li dona dos petons i, somrient, abandona l'habitació. Pensa que no seria una mal opció. Tanca la porta i l'obra una noia grassoneta, amb unes tetes enormes que ensenya generosament a través del seu gran escot. Pensa que te unes bones tetes, però tampoc no és el seu tipus. Li diu que és la Raquel i torna a sortir. Després entren la Sussi, la Katy, la Carol, la Vicky, la Jasmí, la July i la Jenni. Totes jovenetes, morenetes i molt maques. Un cop ha sortit l'última entra de nou la madame i li pregunta amb quina es queda. No sap que contestar-li. Estan totes tan bones que no sap en quina quedar-se. De fet s'ho faria amb totes, o quasi totes, però sap que n'ha d'escollir una i de pressa. Dubta entre dos tres, no obstant s'ha fet un embolic amb els noms i ja no recorda quina era cada una. Finalment decideix quedar-se amb la primera, que si no recorda malament es deia Vanessa. La dona diu que molt bé, que esperi un moment que de seguida vindrà. Surti tanca la porta. Cada cop més excitat, es treu la jaqueta i la penja al penjador. Es relaxa mirant la tele. Un minut més tard entra la noia. El saluda somrient i li pregunta si és la primera vegada que ve. Li diu que no, que ja ha estat altres vegades. Li pregunta quin servei vol. Al veure que dubta li explica els diferents serveis i les tarifes: Per trenta euros te el complet, que inclou un petit francès i fer l'amor; per quaranta pot estar-se mitja hora; per seixanta una hora; per setanta un grec amb massatge anal i per cent un duo lèsbic autèntic. Acaba dient-li que si vol serveis més especials, que ella no els fa, però hi ha altres noies que si estan disposades. Li diu que no, que la vol a ella i que el de cinquanta euros ja li va bé. La Vanessa li demana els diners. Ell li dona. Després li pregunta que vol beure, que va inclòs en el preu. Li diu que res, que no te set. No és a beure a lo que va allà. Tot seguit li diu que es vagi preparant, que de seguida torna. Surt i tanca la porta. Ell de seguida comença a despullar-se. La tia està boníssima i se'n mor de ganes de fer-ho amb ella. Quan torna amb unes tovalloletes, un pot de xampú i un petit necesser, només porta els calçotets. Al veure que ja està despullat fa un gest de satisfacció. Ràpidament, prepara el llit, es treu el camisó, es descorda els sostens i es treu el tanga. Un cop nua li demana que passi al bidet, que el netejarà. Se'n va de pressa cap el bidet: ho estava esperant; li encanta que li netegin la polla al bidet. La noia agafa el pot de xampú, obra l'aixeta, mira que l'aigua estigui tíbia i, un cop al seu punt, comença a netejar-li. Al sentir les seves mans sobre el seu membre comença a trempar. Al veure com creix la noia fa un gest de sorpresa: "Oh! Com la tens!" , diu. Això el reconforta. Un cop ben rentat, el fa aixecar i li asseca suaument amb la tovalloleta. Després li diu que s'estiri al llit que ara li toca netejar-se a ella. Mentre es neteja, s'estira al llit, amb les cames obertes i la polla trempada. Està impacient. La mira com es neteja; ho troba molt excitant. Un cop neta, s'eixuga, s'acosta fins al seu necesser, agafa un comdó i se'n va cap al llit. Mentre li diu que és molt maco i està molt ben dotat, li col·loca un preservatiu de clor rosa. Un cop ben posat, li diu que ara li menjarà la polla ben menjada. Ell se'n mor de ganes. Porta la boca fins al membre i comença a xupar-li de dalt a baix. La xupa de meravella; es mor de gust. Després de xupar-li fins els collons, s'incorpora i li pregunta com vol follar-se-la. Li diu que es posi a baix. Ella s'estira i s'obra de cames. Ansiós, es posa a sobre d'ella i la penetra. Li demana que li posi a poc a poc, que la te molt gran i li fa mal. Ell així ho fa. Quan ja està més dilatada i entra amb més facilitat, comença a moure-la amb més força. Paral·lelament li magreja els pits i li besa. No ossa donar-li cap petó a la boca, doncs sap que no ho volen. Una estona més tard li diu que es posi de quatre potes. Sempre acaba igual, si no és al estil gos, no s'escorre. La noia posa el cul i li ell, excitadíssim, la monta. De seguida li agafa el gust i després de unes fortes envestides i uns delatadors crits, deixa anar fins a la darrera gota. Tot seguit cau a sobre d'ella com un sac. Després d'uns segons de descans, s'incorpora. La noia, mentre li diu que ha estat molt bé, se'n va cap el bidet i es neteja. Ell es queda estirat al llit, molt relaxat. Quan ella acaba s'aixeca i es renta ell. Mentre la noia es vesteix, arregla el llit i recull les seves coses. Després espera que es vesteix i, quan estan tots dos llestos, l'acompanya fins a la porta. S'acomiada donant-li dos petons a la galta i dient-li que torni un altre dia a veure-les. Li diu que així ho farà.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

ignasi

3 Relats

3 Comentaris

4752 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor