La bicicleta infectada. (Bogeria)

Un relat de: Jere Soler G

En un matí d'hivern d'aquells que quan et lleves encara és fosc, l'Oriol aixeca la persiana metàl·lica del taller. Gairebé immediatament, el veu arribar mig corrents, amb el color del rostre trencat; i el saluda efusiu:
-Miquel... quant de temps...!
-M'has d'ajudar. Tinc un problema amb la bicicleta.
-Bé... a això em dedico... -fa l'Oriol, sorprès davant la brusca aparició del seu amic després de tants anys de no veure'l.
-Doncs que m'hi ha entrat un virus...
-Què?
-Que la tinc infectada... I deu ser un troià, perquè a cops em fa l'efecte que el manillar gira sol, que va on vol...
En Miquel estrafà una rialla. Llavors recorda que l'última vegada que veié l'Oriol, començava a dedicar-se de ple a la informàtica; i que algú li ha parlat de l'obsessió amb què el seu amic s'ha abocat als ordinadors. Tot i així, íntimament, creu que li està prenent el pèl; ja n'era, de la broma, en Miquel...
-Com ha passat? Navegant per internet? Que li has posat uns flotadors a la bicicleta? -i vinga a riure.
-No... uns flotadors no... -respon seriós -. Però sí que he navegat amb la bici per internet... no hauria d'haver-la connectat mai...
-Ah...! Escolta... i no has provat de formatejar-la? -l'Oriol plora de tant riure.
-Sí. L'he formatejat; però el virus no marxa. -i ho diu tan afectat, que l'Oriol deixa de gemegar i se'l mira fix. S'adona que està com un llum, però no pot evitar un últim acudit:
-Escolta... fes una cosa... envia'm la bicicleta per mail...! -i es recargola com un beneit.
-Ja ho he fet. -diu en Miquel -. Si tens un ordinador a mà, podrem mirar si l'has rebuda.
-Sí, és clar... -sanglotant, se l'endú al despatxet, on hi té el PC.
Esglaiat, descobreix la pantalla de l'ordinador rebentada, el vidre trinxat, els components escampats; i, incrustada enmig de la carcassa desfeta de la torre, la bicicleta infectada.
-Ostres! No tenies el correu ben configurat! -exclama en Miquel.

Comentaris

l´Autor

Foto de perfil de Jere Soler G

Jere Soler G

188 Relats

825 Comentaris

261878 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Aquests últims anys m'he allunyat una mica d'aquest web en el qual he passat moments fascinants. Hi vaig arribar al 2005. Potser sigui el moment de tornar-m'hi a acostar, tot i que ara no escric tant, faig més cinema que altra cosa; i estic una mica més diversificat, i una mica espatllat, només una mica.

Tinc un canal de YouTube de cançons:

... CANÇONS

També tinc un blog que està a punt de fer setze anys:

...:-))) : NUESA LITERÀRIA