jo no faig la realitat

Un relat de: Eva Requena

desperta amb el plom
del plorós cel
en les meves pupil·les.
desperta per a saber
que no faig la realitat,
solament desig i somni.
a caminar i sospirar,
la joventut s'esquerda
de la meva i cau a trossos
en cada nou pas.
esclava dels records
que ja són verí agre
en el meu cap.
no obstant això
àdhuc persisteixo a caminar.
deixant impregnat el fet d'haver passat
i viscut alguna cosa,
sigui el que sigui.

Comentaris

  • tiracanyes!!![Ofensiu]
    instants | 18-04-2006

    hahahahahahaha ho sento però ho havia de dir, dona busca home que pugui explicar sentiments i el comentari que em precedeix sembla un experiment de tiracanyes... uooooooooooo què bonic...

    Salut!

    (qui estigui lliure de pecat que tiri la primera pedra!!!)

  • Realment...[Ofensiu]
    pivotatomic | 07-02-2006

    ... destacable aquest poema teu.

    Jo no sóc pas lector de poesia, em costa entrar-hi i, a més, prefereixo que m'expliquin històries abans que deixarme captivar per atmosferes o sentiments.

    Malgrat tot, els dos únic poemes que has publicat a RC em semblen realment ben escrits. Són el que jo entenc realment per poesia: evocadors, plens de sentiment i d'aquells que t'has de llegir varies vegades i lentament per treure'n la meitat del suc que tenen. Sense problemes, dels millors que hi ha ara mateix al web (no et pensis, tampoc és un elogi tan gran, si t'ho pares a pensar).

    Penso que escrius realment molt bé i per això m'agradaria molt llegir-te alguna cosa en prosa, on em veuria més capacitat per comentar-te realment.

    Per cert, si tens temps i ganes, m'agradaria saber què en penses tu dels meus relats. Et suggereixo "Ítaca", "Només un parell de dies", "Tío Gilito, rey de la limonada" o "Només un parell de dies". Però no ho facis per tornar-me el comentari, només si et ve de gust, val?

    Un plaer haver-te llegit. De veritat.

l´Autor

Foto de perfil de Eva Requena

Eva Requena

2 Relats

9 Comentaris

1767 Lectures

Valoració de l'autor: 9.99

Biografia:
Soc una dona apasionada i extremadament sensible. Busco a l'home de la meva vida. Encara no se on es, pero se que el trovare. Un bon lloc per buscar es aqui, a aquest experiment poetico-literari. Homes capaços d'explicar sentiments es el que busco.

Tinc 29 anys i soc de Salt

Últims relats de l'autor