Ja comença el Nadal?

Un relat de: JOSEFINA

Les llums del carrer, els aparadors guarnits, les pelis de la tele, tot ens recorda que tenim Nadal davant dels nassos.
Jo encara el veig una mica lluny, però sense adonar-me'n he començat a comprar alguns regals, que vaig apilant dins l'armari per quan arribi el dia.
No volem dir-ho, però aquest Nadal que moltes vegades diem que ens molesta, ens domina i ens atrapa.
Ens omple el cap de records, de records que no podem esborrar per anys que passin, ens fa sentir com obligats a ser més bons, sentiment que durant la resta de l'any deixem aparcat en un racó, ens fa comprar i comprar un grapat de coses inútils que regalem a familiars, amics i coneguts, perquè tinguin ben clar que formen part de la "nostra llista".
Any rere any, els torrons ens fan pujar la diabetes i col·loquen uns quilets de més sota la nostra roba, que cada vegada tiba més.
Però Nadal és Nadal i de cop un grapat de quitxalla es presenta amb unes cançons de Nadal o ens trobem amb un anunci de Pastorets d'alguna entitat centenària, i tornem a pensar que val la pena que arribi.
De cop, sense saber perquè, estem cantant el vit-i-cinc de desembre, fum, fum, fum.
De cop, seguim fent la carta als Reis perquè ens deixin regals a les sabates, o potser, si no em sigut bons , un tros de carbó.
Feliç Nadal !!

Comentaris

  • Un temps que ens atrapa[Ofensiu]
    Avet_blau | 09-12-2007

    Un temps que ens domina i ens atrapa,
    una botiga oberta durant un mes i que buida i esmuny butxaques, carteres, i consciencies

    Que un somriure sense preu, ens ompli el cor i el cors del nostre voltant.
    Avet

l´Autor

Foto de perfil de JOSEFINA

JOSEFINA

149 Relats

230 Comentaris

125424 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Nascuda a Barcelona l'any 1953
Separada i mare de dos fills
Treballava com a coordinadora de projectes en una ONG.- jubilada actualment
Activista gracienca (m'agrada aquesta etiqueta).