He regirat

Un relat de: Marc Freixas

He regirat el meu cervell esgavellat, tantes vegades!!

Buscant el perquè del meu fracàs continuat,
mirant d'arreglar les angoixes sofertes per dins,
tot netejant amb cura, les voluntats del meu anar fent.

I tot, absolutament tot,
queda sempre com estava en el seu inici;
fas quaranta mil passes endavant lluitant fins a morir,
però hi ha vint mil passes d'aquestes, que fan retrocedir el procés de creació de les meves voluntats.

He regirat aquest meu cervell,
i de moment hauré de continuar regirant;
endreçant els mecanismes per fer-lo funcionar.

Comentaris

  • Marc,
    tibem les cordes de l'arc

    Freixas,
    trenquem totes les reixes

    Morros,
    i serem poetes alforros

    --------------------------------------
    alforro -a: adj. Ant. lliure, alliberat


    Sempre relatant!

  • Ai quin dia que porto...[Ofensiu]
    Vicenç Ambrós i Besa | 07-08-2004 | Valoració: 10

    Em descuidava la valoració.
    I això que dius del fracàs continuat (t'entenc perfectíssimament), que se l'empassi la societat amb els seus caps quadrats, perquè és el seu problema i la resposta a la seva imbecilitat. El fracàs no és teu, és seu.
    I jo crec que almenys aquí, en aquesta pàgina web, tu, de fracàs, res de res!

  • Certament...[Ofensiu]

    Sí, em penso que t'entenc perfectament... Una societat de lluita i de progrés, de competència fèrria i d'exemples de triomfs que molt sovint, en lloc d'animar, desanimen encara més.
    I vegades, massa sovint, la impotència i el cansament acaben deprimint. Però força i endavant, que si la societat prescindeix tant de nosaltres, també nosaltres hauríem d'aparcar-la almenys de tant en tant. Un cop més, resistència, ànims i, que em disculpin els puristes d'una societat sobradament dotada d'incomprensió i d'hipocresia, pit i collons!
    Fins aviat,

    Vicenç

  • caminant es fa cami[Ofensiu]
    salvatore vinyatti | 07-08-2004 | Valoració: 9

    Benvolgut Marc, he de donar-te les gràcies perquè els teus comentaris m'animen a seguir escrivint, ja veus que són molts treballs i pocs comentaris, potser és que sóc massa versàtil.
    El teu poema m'evoca a un altre poema meu que te'l passo perque intueixo els teus passos.
    Records a la Lourdes
    Caminar.

    Caminar es anar endavant fent
    un pas davant l'altre
    fent camí fins
    assolir el
    somni.

l´Autor

Foto de perfil de Marc Freixas

Marc Freixas

725 Relats

1414 Comentaris

872357 Lectures

Valoració de l'autor: 9.59

Biografia:
Vaig neixer a Sant Pere de Riudebitlles -poble situat a la comarca de l'Alt Penedes amb provincia de Barcelona- un 13 de gener de 1975... o sigui que jo vaig arribar quan un impresentable moria pel be de tots en aquest mateix any.
Es ben cert que jo tambe soc fill d'una generacio covarda, pero per fer-hi quelcom, faig servir el poema com a fil conductor de la meva propia vida, i aixi, d'aquesta manera ressegueixo el bell paisatge de punta a punta amb el vers ben primitiu i nu... sense poema no soc res, i aixo ho saben be la gent que m'estima i m'envolta per aquest fotut mon que ens fa viure sempre depressa i a contracorrent.
Tinc una dona meravellosa,i dos fills maquissims : la Marina de 10 anys i en Biel de 3.
Prefereixo que no em valoreu, gracies.