Gràcies

Un relat de: follet morat

Gràcies per donar-me felicitat,

Pels teus petons,

Per les teves carícies,

Per fer-me companyia,

Per estar sempre en el meu cap,

Per fer que la meva vida tingui sentit,

Per les nits que m'has regalat,

Per no deixar-me dormir,

Per compartir amb mi aquells moments meravellosos,

Per existir en el meu món,

Per guardar-me les rialles quan les necessito,

Per ser com ets,

Per estimar-me,

Per deixar-te estimar,

Per veure les estrelles amb mi,

Per no tenir vergonya d'expresar-me els teus sentiments,

Per fer-me flotar quan estic enfonsat,

Per fer-me somiar amb tu cada nit,

Per compendre'm i ajudar-me,

Per tenir-te al meu costat,

Per haver-me conegut,

Per ser tu.

Gràcies

Comentaris

  • buff...[Ofensiu]
    RêD WiTCh | 29-06-2006 | Valoració: 10

    no recordava que m'havies dit que l'havies publicat... bé ara ja has anat a dormir... és tard... t'imagino intentant obrir la finestra una mica... per la calor... intentant dormir... amb nervis perquè saps que és molt tard i que fa hores que hauries d'estar dormint... demà vas als Pirineus i potser et sentiràs estrany a causa de l'edat i del grup d'amic amb què hi vas. Sí, et cauen bé, però potser tot forma part de l'adaptació que anem fent tots dos a la colla de l'altre. Tu t'esforces més... però... és que jo sóc massa tímida... observo molt i a simple vista puc semblar el que no sóc...
    ja me'l vas passar aquest relat... i ja et vaig dir que el primer que vaig fer va ser imprimir-lo... i llegir-lo un munt de vegades... i de tan en tan queia una llàgrima... de sentiments barrejats però cada cop més clars cap a una única direcció. Emocions... a flor de pell... (pell de gallina...) de manera que no sé si llegiràs el comentari, segur que abans de martxar no... però més tard o més d'hora...
    tinc m0lta s0n... però t0t i això n0 puc d0rmir... ara pujaré... obriré la porta de la terrassa... miraré el cel... i recordaré quan ahir a la nit estava amb tu mirant com dormies... entraré a l'habitació i m'abraçaré al coixí...
    i després de tot això que no crec que t'hagis llegit doncs... que... me'n vagi a dormir, que a vegades em vaig ràbia, estic mostrant una cara de mi que no és tal i com sóc realment, que són molt pocs els cops que m'he obert del tot, i quan ho he fet m'han fet mal (motiu pel qual sóc tan desconfiada)... i que últimament no estic molt bé animicament... intento fer que sí... que tot és festa... però totes les nits que m'has hagut d'aguantar en un estat pèssim, totes, tenen un motiu amagat darrera...
    ens veiem gera... molts petonts! (te'ls envio telepàticament... espero que t'arribin follet!)
    t'estimo...

  • queda clar...[Ofensiu]
    Capdelin | 01-04-2006 | Valoració: 10

    que ets una persona romàntica, agraïda, que estimes una noia que t'omple totalment i que tens sensibilitat i sinceritat per contar-ho i que buides el teu vocabulari per omplir-la de versos... quina sort té ELLA!
    una abraçada!

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de follet morat

follet morat

7 Relats

8 Comentaris

8429 Lectures

Valoració de l'autor: 9.50

Biografia:
no acostumo a escriure sovint, per mi no es una obsessió, però a vegades necessito expressar les emocions i el que sento, amb alguna cançó. Els meus relats bàsicament són curtets, però algun dia pot se en poso algun de mol llarg, depèn del temps i de les ganes xD. Inga espero que us agradin