Sabia que tornaries (Èxit/Fracàs)

Un relat de: mixkin

Arriba a casa. Mai no se li havia presentat tan buida. Tan fosca. Tan trista. La llum esmorteïda i groguenca dels fanals del carrer omple la cambra de penombres.

Així està bé.

Deixa la maleta sobre la taula del menjador. A l'Anna això la treia de polleguera.

I què? Ara tant se val.

La freda bombeta de la nevera trenca la nit a la cuina.
No, no té gana.

Com ha estat capaç? Sí, finalment ho ha fet.

Obre el calaix del congelador i pren tres glaçons.
Després, un got. Al sofà, a mitja llum, escolta, melancòlic, el crepitar dels glaçons banyats pel licor ambrat.

Com ha pogut? No, no pot haver marxat de debò. Ha de ser una de les seves enrabiades. Segur?

El so metàl·lic de la clau burxant el pany trenca el silenci. I els pensaments. Els talons trepitgen sorollosament el parquet. La figura esguarda retallada contra la tènue claror de la finestra.

Sabia que tornaries...

És clar. He vingut a buscar les meves coses.

Comentaris

  • indefinida | 23-12-2007 | Valoració: 10

    Genial! M'agrada el que transmets en tan poques línies i tan ben escrites.


    Salut!

  • m'agrada[Ofensiu]
    Lluna d'estiu | 21-08-2007 | Valoració: 9

    Aquest relat m'agrada, esta ple de força i alhora et desarma.
    Parla de les expectatives que tenim i de com es poden trencar amb una simple frase.
    M'agrada la sorpresa i que les coses no sempre siguin com han de ser...
    Una abraçada des d'Egipte (agost 2006)

l´Autor

Foto de perfil de mixkin

mixkin

5 Relats

16 Comentaris

6314 Lectures

Valoració de l'autor: 9.78