FINEIX L'ESTIU

Un relat de: JOSEFINA

Fineix l'estiu. Un estiu més. Fineix, i ens deixa una mica de tristesa, sense saber perqué. Potser perque la tarda es fa més curta, segurament perque fineix també les vacances per la majoria de nosaltres i tornem a la normalitat, potser perque l'escola obre de nou les portes i cal enfrontar-se a un curs de més nivell, potser perque el Nadal ja és més aprop...
Fineix l'estiu. Per molts un estiu més, per uns pocs un estiu diferent, especial, un estiu per a incloure entre els records més bonics. Un estiu on has viscut el primer amor, o el darrer. Un estiu on has viatjat tot sol per primera vegada, sense la família, o el primer estiu on has viatjat en parella...
Fineix l'estiu. Tot marxant ens pica l'ullet, com recordant-nos la complicitat que hem compartit durant uns mesos. Sembla que ens vulgui dir a reveure, mentre desfila camí avall...
Fineix l'estiu. Fineix aquest estiu del 2007, deixant pas a la tardor, que ens omplirà els arbres de colors de tonalitats diverses, els boscos de bolets, que farà fugir les orenetes, que ens farà enviar fotografies per e-mail als amics que hem fet durant l'estiu.
Fineix l'estiu. Molts voldrien allargar-lo uns dies més, unes hores més...
Però l'estiu fineix i no podem pas fer-hi res per evitar-ho.

Comentaris

  • però[Ofensiu]
    ANEROL | 04-09-2007

    no fineix la vida. Una prosa poètica maca, que es llegeix gratament

  • La roda de la vida[Ofensiu]
    Avet_blau | 04-09-2007 | Valoració: 9

    Perquè serà que l'estiu deixa mès record's
    hi ha mes contacte entre les persones,
    mes vivències, mes vida , mes llum.

    Es com un bon dinar,
    després arriba l' hivern
    per anar païnt,
    per anar recordant,
    a les llargues tardes i fosques nits
    Avet

l´Autor

Foto de perfil de JOSEFINA

JOSEFINA

149 Relats

230 Comentaris

125694 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Nascuda a Barcelona l'any 1953
Separada i mare de dos fills
Treballava com a coordinadora de projectes en una ONG.- jubilada actualment
Activista gracienca (m'agrada aquesta etiqueta).