Fallades no tant informàtiques

Un relat de: xauxa

Alguna cosa no acaba de funcionar avui, el meu cap no respon a la tecles indicades, així el meu cervell es ben capgirat sense obeir les ordes del qui mana.....
-Però no manava el cervell??
Ell es qui dona ordres a totes les parts del meu cos, li diu a las cames que caminin i em duen a on he d'anar, li diu a les mans que agafin quelcom i els meus dits ho subjecten i ho possen al lloc adequat, manen als meus ulls que gaudeixi del horitzó i aquell sembla més bonic que mai. De cop em sento un flaire amb olor de roses i somric, els llavis també obeïxen al meu cervell, sembla que comença a funcionar be, potser estava mal fixada i m'ha semblat que no responia de manera adient, estic contenta, torno a controlar els meus sentits.... Fins de cop i volta m'ha n'adono que hi ha alguna cosa que no està del tot correcte....

Ara surt " -No es pot mostrar la pàgina, Actualitzar- "

El meu cervell li mana al cor que el meus sentiments es tornin petits i que arribin a esborrar-se.... el meu cor es rebel·la i diu nooooo, ell vol seguir estimant malgrat no hi trobi resposta , impacient com es el meu cervell li torna a manar al cor que deixi d'estimar, no d'una forma general, sinó de manera molt concreta i específica, l'arxiu està danyat, no respon.... hauré de fer un reset i un scan-disc a veure si aconsegueixo que tot torni a funcionar com toca, a veure si es reparen els arxius fets mal be, o potser es senzillament el cable que s'ha espatllat, o hi ha alguna fallada a la xarxa??

Comentaris

  • jejeje[Ofensiu]
    Àfrika Winslet | 20-12-2005 | Valoració: 8

    m'ha fet molta gràcia el teu escrit, és molt original!!
    Petons.

  • Ben curiós![Ofensiu]
    pseudo | 13-11-2005

    M'ha agradat el teu relat, tot i que en algun moment m'ha semblat confòs! Al principi pensava que qui parlava era una mena de robot :P. Veig que aquest és el teu primer relat i de moment únic, espero poder-ne llegir un altre aviat!

    una abraçada